Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:50:24 GMT

گلر تستی با شماره یک در تمرین استقلال!

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۲۱۲

گلر باشگاه نود ارومیه در تمرین استقلال حضور پیدا کرد تا در صورت تأیید کادرفنی آبی ها، به عضویت این تیم دربیاید.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای دیدار هفته سوم در مقابل ماشین سازی، همچون روز گذشتع در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه غدیر برگزار شد تا آبی ها آخرین کارهای تاکتیکی را برای بازی فردا انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمرین امروز ابتدا با صحبت های محمود فکری آغاز شد و پس از آن بازیکنان به نرم دوی دور زمین پرداختند و سپس به مرور آخرین کارهای تاکتیکی برای دیدار فردا در مقابل ماشین سازی مشغول شدند.


نکته جالب در تمرین امروز آبی پوشان حضور یک سنگربان گمنام با شماره یک در تمرین استقلالی ها بود. ظاهرا این گلر، سنگربان تیم نود ارومیه در دسته یک است که به صورت تستی در تمرین امروز حضور پیدا کرده تا در صورتی که بتواند نظر محمود فکری را به خود جلب کند، به عضویت آبی ها دربیاید.

 


در این تمرین، شیخ دیاباته نیز همچون روز گذشته حضور داشت و این بازیکن برای دیدار مقابل ماشین سازی مشکلی ندارد و باید دید آیا فکری از او در مقابل حریف تبریزی استفاده می کند یا خیر.


استقلال و ماشین سازی در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر، فردا چهارشنبه و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

هواداران استقلال قبل از شروع بازی با آتش بازی، شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب استقلال نداشته، پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن از لیست ۱۸ نفره کنار رفت.

جواد نکونام که از عملکرد شاگردانش در هنگام گل ذوب‌آهن عصبانی شد به شدت با فریادهایش آن‌ها را به باد انتقاد گرفت.

فرشید سمیعی که از سوی هیات مدیره استقلال جانشین علی خطیر شده، با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان پرداخت.

سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و محسن شیرزادی معاونت مالی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و این مسابقه را تماشا کردند.

آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که با ۱۰۸ گل زده بهترین گلزن تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود، تماشاگر ویژه بازی استقلال و ذوب‌آهن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)