Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قشر تحصیلکرده فریب شعارهای انتخاباتی را نمی خورند، معلوم نیست این شعارها برای کی داده می شود.

«صادق زیبا کلام»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا با اشاره به شعارهای انتخاباتی (مدیریت جهادی، انقلابی و معرفی کاندیدا سرباز) برخی افراد و با بیان اینکه قشر تحصیلکرده فریب این شعارها را نمی خورند، گفت: قشر جوان و تحصیلکرده ما به هیچ وجه با این شعارها میانه ای ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او، خاطرنشان کرد: شعارهایی داده می شود در زمینه مدیریت جهادی، انقلابی و این تیپ شعارهای جریانی و پوپولیستی ولی یقینا قشر تحصیلکرده جامعه به این شعارها پشت کرده و اعتنایی به این شعارها نمی کنند، حالا هرچقدر که صدا و سیما و سایر تریبون های رسمی سعی کنند که این شعارها را مطرح کنند.

زیباکلام، تصریح کرد: افرادی که برنامه برای مشارکت در انتخابات داشته باشند، چه این شعارها داده شود چه نه برایشان فرقی نمی‌کند به هر حال در انتخابات شرکت می کنند، همانگونه که در انتخابات اسفند سال گذشته شرکت کردند. کسی که بخواهد رای بدهد، می رود پای صندوق رای و به این شعارها توجه نمی کند و کسی که نخواهد رای بدهد، آنها هم گول این شعارها را نمی خورند، معلوم نیست این شعارها برای چه کسی سر داده می شود. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات زیباکلام قشر تحصیلکرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!