Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان قزوین افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح شبکه شاد ۲۳ هزار داش آموز استان با مشکل اتصال به شبکه مواجه بودند که با کمک خیران و مسوولان مشکل ۱۰ هزار نفر از این تعداد تاکنون حل شده است.

وی اظهار داشت: با بهره‌گیری از تجارب معلمان با استفاده ظرفیت‌ سرمایه‌ی مردمی و مشارکت اجتماعی  امیدواریم با رفع نواقص شبکه شاد بتوانیم به فعالیت آموزشی خود با قوت ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه ۲۰۴ هزار نفر از دانش آموزان استان به شبکه شاد متصل هستند؛اظهار داشت: در حال حاضر چهار هزار و ۳۰۰ دانش آموز استان به اینترنت دسترسی ندارند که مانع دسترسی آنان به شبکه شاد شده است.

وی اضافه کرد: بخش عمده این مشکلات به خاطر کمبود پهنای باند اینترنت در مناطق روستایی بوده و برخی مناطق دورافتاده نیز شبکه اینترنت وجود ندارد و دسترسی دانش‌آموزان به شبکه شاد امکان‌پذیر نیست و فعلا با روش های جایگزین آموزش آنها دنبال می شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: باید با تولید محتوای مناسب آموزشی، دانش آموزان را به تحصیل و فراگیری علم ترغیب کنیم.

عمر مفید مدارس ۱۰ سال کاهش یافته است

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین  نیزدر این نشست با بیان اینکه به دلیل عدم مراقبت مناسب از ساختمان مدارس عمر مفید مدارس ۱۰ سال کمتر شده است ،گفت: موضوع تعمیر و نگهداری مدارس در بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه بوده و بی توجهی به این مساله هزینه های بالایی را برای کشورها به همراه دارد.

علی عسگر جوانبخت با بیان اینکه با وجود افزایش نیاز مدارس به هزینه های تعمیر و نگهداری اعتبارات این بخش به دلیل محدودیت های مالی کاهش یافته است، افزود: برای نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی در سال ۹۵ ۲۰ درصد اعتبارات ر اختصاص می‌یافت و در سال جاری ۱۶ و نیم درصد برای این کار اختصاص یافته است که سالانه هزینه تعمیر افزایش یافته است.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است .

برچسب‌ها مدارس استان قزوین شبکه شاد دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان قزوین شبکه شاد دانش آموزان مدارس استان قزوین شبکه شاد دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان استان قزوین شبکه شاد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری