Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس جاوید نسب روز سه شنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: پیش بینی اولیه استان البرزبرای دوره پیش دبستانی در سال جاری ۱۵ هزار نفر بوده که تاکنون حدود هشت هزار نفر در مدارس و مراکز پیش دبستانی دارای مجوز در این استان ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش پیش دبستانی ها درشبکه آموزشی شاد در حال اجرا است لذا از والدین البرزی که دارای کودک پنج سال تمام هستند درخواست می کنیم برای نام نویسی فرزند خود دردوره مجازی پیش دبستانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید نسب بیان داشت: برای اطلاع رسانی بیشتر به والدین برای ثبت نام نوآموزان دردوره پیش دبستانی رایگان در فضای مجازی نیاز به همکاری رسانه های فعال دراستان البرز داریم.

وی یادآورشد: طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان که امسال برای نخستین باردرکشوراجرایی شده و می تواند نقش موثری درپوشش کودکان در دوره پیش دبستانی داشته باشد که باید خانواده ها ازاین فرصت استفاده کنند.

جاوید نسب دوره پیش دبستانی را به دلیل اینکه بخشی از نظام آموزش و پرورش می باشد را بسیارمهم دانست واضافه کرد: این دوره با هدف آماده سازی نوآموزان برای حضور در رده های رسمی علم آموزی و مهارت پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد:کودکان در دوره پیش دبستانی مهارت های خودآموزی، مسوولیت پذیری و نحوه مصرف میان وعده و مهارت های اساسی اجتماعی در یک محیط گروهی را می آموزند.

وی ادامه داد: دوره پیش دبستانی یک دوره بسیارمهم درموفقیت آموزشی یک دانش آموز محسوب می شود زیرا دراین دوره کودکان آموزش مقدمات خواندن و نوشتن مانند تصویرخوانی، تقویت مهارت های زبانی، طبقه بندی، آمادگی نوشتن، تقویت حواس دیداری، شنیداری و گفتاری را درقالب فعالیت های جذاب و با نشاط از قبیل نقاشی، کاردستی، شعر، قصه و آزمایش های ساده و بازی را می بینند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرزگفت: گذراندن دوره پیش دبستانی دارای مزایایی چون حضورکودک در یک محیط دوست داشتنی و ساختار یافته امکان پذیرمی شود که با رنگ، صداها، بافت ها، طرح کلاس، فعالیت های مختلف و کتاب ها آشنا شده و رشد می کند.

جاوید نسب افزود: کودکی که درکلاس های پیش دبستانی شرکت کرده، مغزش به او کمک می کند تا این کدهای آشنایی راپردازش کرده و احساس امنیت و تعلق خاطر را تجربه کند.

وی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را درهمین راستا برای جذب حداکثری نوآموزان درسیستم آموزشی و پرورشی و وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی برای کلیه نوآموزان  ذکر کرد و یادآورشد: والدین نوآموزان دارای کودک ۵ سال تمام می توانند با دردست داشتن اصل و کپی شناسنامه کودک و والدین به نزدیک ترین مدرسه براساس جنسیت کودک مراجعه و ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: دراین دوره نوآموزان پس از ثبت نام اولیه و ثبت درسناد،می توانند با عضویت درشبکه اجتماعی شاد، درکلاس های درسی مجازی از محتواهای آموزشی استفاده کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: در پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به کلیه نوآموزان شرکت کننده درپیش دبستانی غیرحضوری، رایگان و گواهی نامه اتمام دوره ارائه می گردد.

نیمی از جمعیت ۵۰۰ هزار نفره دانش آموزی استان البرز درپایه ابتدایی تحصیل می کند.

برچسب‌ها مدارس البرز فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز فضای مجازی مدارس البرز فضای مجازی اخبار کنکور دوره پیش دبستانی آموزش و پرورش استان البرز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان