Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتوکلیپ « کتاب روی ماه خداوند را ببوس» اثرمصطفی مستورداستان نویس، پژوهشگر و مترجم ایرانی با هدف معرفی نویسندگان ایرانی ومعرفی آثار آنها به مخاطبان به همت خانه فرهنگ فرزانگان در فضای مجازی تولید و منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، « روی ماه خداوند را ببوس» معرفی کتابی است از مصطفی مستور بخش هایی از آن برای معرفی و پیشنهاد به مخاطبان در این فتوکلیپ آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس داستان دانشجوی دکترا است و تلاش می کند رساله ی خود را با موضوع "دلایل جامعه شناختی خودکشی یک استاد فیزیک" به پایان برساند، موضوعی که یونس را  نیز در پس دو راهی های معنوی اش در زندگی دچار سردر گمی کرده است . یونس داستان و باورهای معنوی خود را از طریق ذهن شخصیت هایش روایت می کند و بر جامعه شناسی و علوم شناختی تاکید دارد.

این کتاب که پر افتخارترین اثر مستور و نقطه عطفی در زندگی حرفه ای این نویسنده به شمار می رود جایزه بهترین رُمان سال های 1379 و 1380 را در «جشنواره قلم زرین » کسب کرده است .

امکان دسترسی به فتوکلیپ با نشانی https://www.aparat.com/vzy24n     برای مخاطبان فراهم شده است .

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتشار فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!