Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ میثم رشیدی قهرمان دوومیدانی کشور پس از انتشار گزارش تسنیم و پیگیری‌های خبرنگار از مسئولان، از حمایت‌های مالی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برخوردار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، حدود 2 ماه گذشته بود که میثم رشیدی دونده بانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ما از مصدومیت و مشکلات مالی خود سخن به زبان آورد؛ در نتیجه با پیگیری‌های رسانه‌ای تسنیم، هفته قبل از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت دوومیدانی بانه به این ورزشکار ارزنده کمک مالی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم رشیدی دونده نام آشنا بانه‌ای در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: پس از انتشار گزارش تسنیم، مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان بلافاصله ورود کرد و خوشبختانه هفته قبل از سوی هیئت دوومیدانی به من کمک کردند.

وی درباره وضعیت خود گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی دارم و آسیبی که از ناحیه همسترینگ داشتم تا حدود زیادی برطرف شده و تمریناتم را آغاز کرده و برای مسابقات پیش رو آماده می‌شوم.

رشیدی افزود: تمرینات منظمی را در گرگان و زیر نظر مربی اختصاصی پیگیری می‌کنم، هرچند حضورم در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور قطعی نیست.

گزارش|روایت تلخ قهرمان دوومیدانی کشور از دوران مصدومیت؛ ورزشکار بانه‌ای از نبود امکانات گله‌مند است بهزادی: از زمان مجمع دوومیدانی بی‌خبر بودم و آنلاین شرکت کردم/ گفتند بهتر از من کسی را ندارند

حامد جولائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره کمک اداره‌کل به ورزشکاران گفت: کمک به ورزشکاران وظیفه هیئت‌های ورزشی بوده و باید آنان از منابع مالی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به آنها کمک می‌شود به ورزشکاران، داوران و پیشکسوتان کمک کنند.

وی با بیان اینکه "حمایت از قهرمانان را یک وظیفه می‌دانیم" افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان از طریق هیئت دوومیدانی شهرستان بانه به میثم رشیدی دونده موفق و ارزنده استان 5 میلیون تومان کمک مالی کرده است.

گفتنی است؛ خبرنگار ورزشی تسنیم در کردستان، 29 شهریورماه امسال در مطلبی با عنوان " گزارش|روایت تلخ قهرمان دوومیدانی کشور از دوران مصدومیت؛ ورزشکار بانه‌ای از نبود امکانات گله‌مند است " مشکلات این دونده را منعکس و سپس از مسئولان پیگیری کرد که منجر به حمایت مالی شد.

انتهای پیام/489/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان میثم رشیدی بانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم "جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید؛ یک مرزبان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229383 برچسب‌ها شهدای مرزبانی

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران