Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:27:50 GMT

توقف کردن در جاده را فراموش کنید!

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۵۸۰

توقف کردن در جاده را فراموش کنید!

اپلیکیشن شاپ این امکان را برای شما فراهم کرده تا بدون هیچ توقفی در مسیر بتوانید عوارض آزادراهی را پرداخت کنید. برای انجام این کار کافی‌ست اپلیکیشن شاپ را از روی کافه بازار، استورهای ایرانی iOS مثل سیب‌ ایرانی و نسخه تحت وب دریافت کنید.

به گزارش برنا، پاندمی ویروس کرونا در سرتاسر جهان باعث شده تا بسیار از رفتارهایی که پیش از این داشتیم تغییر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال هر کس که از اتوبان‌های بین استانی برای جابجایی بین شهرها استفاده کرده باشد می‌داند که روند پرداخت عوارض جاده ‌ای یک مشکلات بسیار بزرگ بود. 

راننده معمولا باید در یک صف طولانی منتظر می‌ماند تا نوبت به او برسد و بعد با دادن کارتخوان گفتن رمز عبور کارت، پس از مدت‌ها کلافگی و انتظار، سرانجام با پرداخت عوارض می‌توانست از صف خارج شود. این روش جدا از وقت‌گیری زیاد در دوران ویروس کرونا اصلا امن نیست و حتی به خاطر اعلام رمز کارت بانکی، امکان لو رفتن اطلاعات بانکی شما هم وجود دارد.

پرداخت موبایلی ساده‌ترین روش برای پرداخت عوارض آزادراه

در حال حاضر اپلیکیشن شاپ این امکان را برای شما فراهم کرده تا بدون هیچ توقفی در مسیر بتوانید عوارض آزادراهی را پرداخت کنید. برای انجام این کار کافی‌ست اپلیکیشن شاپ را از روی کافه بازار، استورهای ایرانی iOS مثل سیب‌ ایرانی و نسخه تحت وب دریافت کنید. 

شما می‌توانید پس از نصب اپلیکیشن شاپ، روی عوارض آزادراهی کلیک کرده و پس از ورود به صفحه استعلام بدهی خود، اطلاعات پلاک خودرو را وارد کرده و بدهی عوارض جاده‌ای خود را مشاهده کنید. پس از آن می‌توانید به صورت مستقیم از درگاه بانکی یا با استفاده از کیف پول شاپ، بدهی خودروی خود را پرداخت کنید.

در نهایت می‌توانید مناطق تحت پوشش شاپ برای پرداخت عوارض جاده‌ای و همچنین مناطقی که به‌زودی به این سرویس اضافه خواهند شد را مشاهده کنید:

آزادراه‌های تحت پوشش در مرحله اول:

آزادراه تهران – قم آزادراه تهران – ساوه آزادراه کرج – قزوین آزادراه قزوین – زنجان آزادراه بندرعباس – بندر شهید رجایی آزادراه تهران – شمال (قطعه یک) آزادراه همت – کرج

آزادراه‌های تحت پوشش در مرحله دوم (به زودی):

آزادراه قزوین – رشت آزادراه تهران – پردیس آزادراه قم – کاشان آزادراه کاشان – اصفهان آزادراه ارومیه – تبریز (قطعه چهار) آزادراه ساوه – سلفچگان آزادراه کنارگذر شمالی مشهد آزادراه باغچه – مشهد آزادراه زنجان – تبریز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عوارض آزادراهی آزادراه تهران عوارض آزادراه پرداخت عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود

مسعود زوار زاده گفت: این طرح به طول ۷۰۰ مترمربع، در ۲ خط رفت و برگشت از اول اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جعفرآباد قم  تصریح کرد: محور قم به جعفریه به طول ۴۰ کیلومتر یکی از جاده‌های پرتردد استان قم است که طی سال‌های اخیر بهسازی آن آغاز شده‌است.

زوار زاده  با اشاره به طرح بهسازی و اصلاح محور در منطقه " شترمرغی" جعفرآباد، عنوان کرد: بهسازی این بخش به‌صورت امانی از هفته گذشته آغاز شده و تلاش می‌شود تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری برسد.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد قم تصریح کرد: اختلال پیش‌آمده در تردد خودرو‌های سواری در این محور به‌خاطر عملیات عمرانی است که تلاش می‌شود تا دهه کرامت این محور به‌صورت کامل در اختیار مردم قرار بگیرد.

زوار زاده  ترافیک ترکیبی این بزرگراه را از عوامل اصلی در تخریب و استهلاک آن دانست و تصریح کرد: تردد انواع ماشین‌آلات نیمه‌سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و ... در طول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان کرده‌است.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ هیات دولت وقت، بخش جعفرآباد به شهرستان ارتقا پیدا کرد، این شهرستان جدیدالتاسیس از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیررسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود