Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اسفندماه ۱۳۹۹ توسط سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار خواهد شد.

تداوم برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در دهه هشتاد و نود شمسی به‌عنوان یک رویداد هنری، علاوه بر ایجاد امکان‌های ویژه و منحصربه‌فرد در حوزه عمل اجتماعی و تأثیر متقابل هنر و شهر و هنرمند، بستر مطالعاتی و بررسی سیر یک جریان پویا را نیز فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهمین دوره برگزاری این رویداد هنری نهاد مجری درصدد است با نظر به چشم‌انداز تعریف شده سمپوزیوم، جایگاه ایران را در هنر مجسمه‌سازی منطقه تثبیت و ارتقا بخشد. همچنین با تلاش برای احیای میراث تاریخی ایران در زمینه حجاری و سنگ‌تراشی، فضای تعامل و گفتگو در زمینه مجسمه‌سازی شهری را فراهم کرده و فرصت تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها را با حضور هنرمندان و صاحب‌نظران بین‌المللی و ملی ایجاد کند.

در این دوره از سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران برای اولین بار بخشی به پژوهش اختصاص‌ یافته است تا پژوهشگران فعال در حوزه مجسمه‌سازی و هنر شهری را دعوت به همکاری کند. در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه رزومه و سوابق پژوهشی، در قالب تیم‌های پژوهشی سمپوزیوم در کارگروه‌های تولید محتوی مشارکت کنند.

مهلت ثبت‌نام در بخش پژوهش تا ۱۰ آذرماه است و متقاضیان می‌توانند تمامی سوابق خود را به همراه فرم تکمیل شده ثبت‌نام به نشانی th.tehransymp@gmail.com۱۰ ارسال کنند. در عنوان ایمیل حتماً عبارت «متقاضی بخش پژوهشی» به همراه نام کامل پژوهشگر ذکر شود.

کد خبر 5079502

منبع: مهر

کلیدواژه: سمپوزیوم مجسمه سازی سازمان زیباسازی شهرداری تهران مجسمه سازی فیلم کوتاه ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی چنگیز جلیلوند شبکه پنج سیما سینمای مستند سازمان سینمایی شبکه دو سیما رادیو ایران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برنامه رادیویی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت مجسمه سازی تهران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید