Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در پی کشف 30 دستگاه خودرو سواری فاقد اصالت و ارکان مخدوش در سطح استان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های اولیه به غیر اصیل بودن ارکان و سند نمره بودن خودروها مشکوک شدند، افزود: با قوت گرفتن این احتمال که موضوع سند نمره کردن کار باندهای حرفه‌ای است، بررسی‌های میدانی و استفاده از روش‌های خاص پلیسی به خصوص بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار در اولویت ماموریت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با اقدامات تخصصی  پلیس آگاهی 5 نفر از اعضای باندی که خودروهای سواریی مدل بالا را سرقت و با خرید مدارک خودروهای تصادفی ارکان اصلی را تغییر و به فروش می‌رساند شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی دو عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده اعتراف کردند خودروهای تصادفی را با اسناد و مدارک خریداری و سپس خودروهای مشابه آن را سرقت می‌کردیم و در کارگاه‌های خود با تعویض و جابه‌جایی ارکان فنی، آنها را سند نمره و سپس به فروش می‌رساندیم.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه از اعضای این باند 30 دستگاه خودرو سواری سرقتی کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف  38 هزار نخ سیگار قاچاق در سروآباد 

آزادی همچنین از کشف 38هزار و 380 نخ سیگار قاچاق در شهرستان سروآباد خبرداد و افزود: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی سرواباد محل تردد قاچاقچیان  سیگار شناسایی شد.

وی  افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و با رعایت ملاحظات حفاظتی به محل عزیمت که قاچاقچیان با مشاهده مامورین بارهای خود را رها و از محل متواری شدند و دربازرسی از بارهای به جا مانده تعداد 38هزارو 380 نخ سیگار در مارک‌های  مختلف کشف شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از 200 میلیون ریال برآوردکردند.

کشف 2 تن زغال چوب قاچاق در مریوان

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مریوان در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مظنون و پس از بازرسی از خودرو موفق به کشف 73 کیسه زغال بلوط قاچاق شدند.

وی افزود: زغال‌های کشف شده به وزن 2 تن و190 کیلو گرم بوده که کارشناسان منابع طبیعی ارزش تقریبی آن را 109 میلیون و 500  هزارریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن قبول جرم خود، به تهیه زغال‌ها از جنگل‌های بلوط شهرستان مریوان اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی هشدار داد: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد می‌کند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کردستان سردار علی آزادی کردستان قاچاق دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار