Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه گیلان نگاه اداری به ساختار بسیج را اشتباه دانست و گفت: بسیج و سپاه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی آمادگی کامل دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فی‌ما‌بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی اظهار داشت: بسیج همواره حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و نتیجه نگاه آینده‌نگر امام خمینی(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان داشتن نگاه اداری به ساختار بسیج را اشتباه تلقی کرد و عنوان داشت: بسیج از زمان تاسیس خود تا به امروز همواره در جهت حل مشکلات مردم حرکت کرده و متشکل از توده‌های مردم است.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل جهت همکاری با سازمان بهزیستی از سوی سپاه قدس گیلان وجود دارد خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه از تمام ظرفیت‌های خود برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهره می‌برد.

فرمانده انتظامی گیلان: برخورد قاطعانه پلیس در انتظار متخلفان محدودیت‌های کرونایی استنیروی انتظامی استان گیلان 200 بسته کمک‌معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کندنماینده ولی‌فقیه در گیلان: ضرورت دفاع از مرزهای عقیدتی نیروهای مسلح؛ نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است

سردار عبدالله‌پور به خانواده‌های دارای چند معلول در استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: این خانواده‌ها به شدت نیازمند حمایت و کمک هستند و سپاه در کنار بهزیستی به این نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اجرای سند 2030 را مضر دانست و با اشاره به مخالفت رهبر معظم انقلاب با اجرای این سند ننگین گفت: اجرای این اسناد جز ضرر چیزی برای کشور ندارد و ما نیز آن‌ها را چیزی جز کاغذپاره نمی‌دانیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به تمام ارکان کشور است بیان کرد: بسیج آماده است تا تمام ظرفیت‌های خود را برای رفع مشکلات کشور در اختیار عموم سازمان‌ها و ادارات قرار دهد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان نیز در این نشست بسیج را ساختاری ویژه دانست و خاطرنشان کرد: استان گیلان از آسیب‌های اجتماعی متعدد رنج می‌برد که بسیج می‌تواند در زمینه مقابله با آن‌ها اثرگذار باشد.

حسین نحوی‌نژاد با گله‌مندی از کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی متولی آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: امیدواریم باهمکاری بسیج بتوانیم گامی موثر در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداریم.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با آسیب های اجتماعی سپاه قدس گیلان فرمانده سپاه استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند