Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام‌آبادی در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه مخابرات منطقه که در سالن جلسات این منطقه با حضور مسوول سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان، مدیر و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید قندی برگزار و به صورت ویدیو کنفرانسی نیز با شهرستان‌های تابعه ارتباط برقرار شد، از تلاش‌ها، زحمات و همت مجموعه مخابرات منطقه کردستان که به صورت واحد و همراه فعالیت دارند، تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) نگاه عمیقی نسبت به دین اسلام داشتند و در آن هوشیاری، بیداری و دشمن شناسی را از خصائص و ویژگی‌های یک انسان مسلمان می‌دانست، اظهار کرد: امیدوارم این مجموعه کاری نیز با اندیشه و تفکر بسیجی و ارائه به وظایف خود جامه عمل بپوشانند و در مقابل فتنه دشمنان با آگاهی و هوشیاری مدبرانه ایستادگی نمایند.

بهرام آبادی دفاع و قیام مردم ایران اسلامی، اعم از پیر و جوان، زن و مرد در برابر ظلم و ستم دشمنان را در دوران مختلف یادآور شد و اظهارداشت: همه در کنار هم با فرهنگ و تفکر بسیجی و همیاری و همفکری که فقط از این فرهنگ و تفکر ساخته است، در برابر دشمنان ایستاده‌ایم.

وی عنوان کرد: با سربلندی از دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب و مرزهای ایران اسلامی، در عبور از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و هجمه‌های فرهنگی دشمن نیز با مدد از تفکر بسیجی عبور  خواهیم کرد.

مسوول سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز مخابرات را جز دستگاه‌هایی دانست که در تمام شرایط پای کار هستند و نسبت به ایفای مسولیت‌های اجتماعی و ارزشی هیچ تلاشی را دریغ نکرده است.

سرهنگ رمضان‌زاده با بیان اینکه تعامل مخابرات منطقه کردستان با سازمان بسیج کارمندان استان ستودنی و قابل تقدیر است، افزود: این مجموعه در قالب یک تیم بسیجی در راستای اجرای برنامه،های هفته حجاب و عفاف، هفته بسیج، هفته امر به معروف و نهی از منکر، تهیه بسته‌ها و کمک‌های معیشتی و غیره به نحو احسن تلاش و همکاری داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تبریک هفته بسیج و این ایام مبارک، از همکاران کوشا و تلاشگر منطقه که با روحیه بسیجی و به صورت جهادی همراه این مدیریت هستند تقدیر و سپاسگذاری کرد و گفت: تاسی گرفتن همکاران از روحیه دریا دلان و بسیجیان مخلص اسلام و نهادینه شدن این فرهنگ ناب، موجب شده است در انجام کارهای تیمی موفق عمل کنند و در ارائه خدمات مناسب به مشتریان پیشرو باشند.

آزاد حکمت با اشاره به اینکه شیوع ویروس کوید 19 و اعلام محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، به لحاظ کاری فشار زیادی را به این مجموعه وارد کرده است، افزود: خوشبختانه همکاران ما نسبت به افزایش حجم کارها سربلند و پیروز شدند که این مهم نشات گرفته از حس تعلق سازمانی و روحیه بسیجی بودن آنها است.

وی، افزایش نیاز شهروندان به بسترهای مخابراتی در شرایط فوق را یادآور شد و خاطر نشان ساخت: علی‌رغم تمام فشارها و کمبود منابع مالی، مخابرات منطقه کردستان تجهیزات، زیرساخت‌ها و امکانات لازم را برای توسعه ظرفیت پهنای باند اینترنت را فراهم کرد که نتیجه آن پاسخگویی بسیار زیادِ شبکه مخابراتی به نیاز مشتریان است.

حکمت به روحیه بسیجی و همکاری پرسنل منطقه کردستان در شرایط تحریم‌ها اشاره داشت و افزود: همکاران این منطقه با توان، تخصص و خلاقیت‌شان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از حداقل منابع مالی و ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را کردند و با بازسازی امکانات و تجهیزات فرسوده آنها را در کاربری‌های دیگر  بکار گرفتند که این مهم به لحاظ اقتصادی صرفه جویی‌های چشمگیری را موجب شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اعلام اینکه در اجرا و تحقق اهدافِ شاخص‌های مخابراتی تعریف شده جز چند استان برتر کشور هستیم، تصریح کرد: این امر در گرو تلاش، همدلی و همسو بودن همکاران منطقه است که از تک تک آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه این مراسم از هفت نفر از بسیجیان نمونه مخابرات منطقه کردستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان مخابرات منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود