Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امین مرادی روز سه‌شنبه به مناسبت هفته بسیج در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان سنندج اظهار داشت: بسیج به عنوان یک تفکر و مکتب برخاسته از متن انقلاب اسلامی ایران، در تمام عرصه‌ها ظهور و بروز داشته است.

وی افزود: اخلاص بسیجیان یکی از مهمترین مسائل در راستای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است ضمن اینکه بعد از جنگ تحمیلی نیز در هر عرصه‌ای که بسیج حضور داشته، ما به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری کردستان با تاکید بر اینکه در عصر حاضر نیز باید بر پایه تفکر بسیجی حرکت کرد، یادآور شد: امروز با توجه به مشکلات پیش آمده در حوزه‌های اقتصادی، می‌توان با الهام گرفتن از تفکر بسیج به مقابله با این مشکلات پرداخت.

وی رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی را بسیجی بودن، بسیجی ماندن و بسیجی عمل کردن  اعلام و اضافه کرد: باید در تمام عرصه‌ها با الهام گرفتن از تفکر بسیج، گفتمان انقلاب اسلامی و بسیج فعالیت کنیم، در این صورت هم میزان وابستگی‌ها به دیگران کاهش می‌یابد و هم با استقلال بیشتر این مسیر را طی خواهیم کرد.

مرادی از همکاری و تعامل سپاه بیت المقدس کردستان بویژه بسیج و سپاه شهرستان سنندج با حوزه هنری تقدیر کرد.

فرمانده سپاه سنندج نیز با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در هفته بسیج، گفت: با ورود ویروس کرونا بسیج در کنار سایر نهادها و ادارات قرار گرفته و خدمت بسیار خوبی به مردم  به ویژه اقشار اسیب پذیرداشته است.

سرهنگ عسگری اظهار داشت: ما از بدو ورود این ویروس به شهرستان سنندج در بخش‌های مختلف در کنار مردم و سایر مسوولان بوده و هم اکنون نیز این همراهی و همکاری نزدیک در قالب برنامه‌های مختلف از جمله کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: میزان فعالیت‌های ما در شهرستان سنندج در زمان ورود کرونا تاکنون چند برابر شده و در همین راستا از تمام ظرفیت‌های در اختیار برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرده و این روند را نیز همچنان ادامه خواهیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج به فعالیت‌های موثر و موفق حوزه هنری استان اشاره کرد و افزود: حوزه هنری همیشه در راستای برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار پیشگام بوده است و ما به سهم خود از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته تقدیر می‌کنیم.

وی به برگزاری هفدهمین یادواره مرحوم شمس قریشی در ایام هفته وحدت اشاره و اضافه کرد: برگزاری این برنامه در این شرایط بدون حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک اقدام قابل تقدیر بود.

سرهنگ عسکری با اشاره به آمادگی سپاه شهرستان سنندج برای برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک با حوزه هنری استان گفت: ما آمادگی داریم که در بخش‌های مختلف با حوزه هنری همکاری داشته باشیم در گذشته نیز این همکاری در سطح خوبی وجود داشته و نیاز است که این مسیر را ادامه دهیم.

در این دیدار آثار مکتوب ادبیات پابداری تولید شده توسط حوزه هنری کردستان به فرمانده سپاه سنندج اهدا شد.

از ۲۹ آبان تا پنج آذر هفته بسیج نامگذاری شده است،  بسیج در پنج آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ رسمیت پیدا کرد.

برچسب‌ها کردستان حوزه هنری سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان حوزه هنری سازمان بسیج مستضعفان کردستان حوزه هنری سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور شهرستان سنندج فرمانده سپاه فعالیت ها حوزه هنری تفکر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج