Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: بسیجی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد آن فرمودند «ملت ایران نمادش بسیج است و همه ملت ایران اعضای بسیج هستند. حقیقت بسیج زنده است و یاد و بزرگداشت آن تمام‌نشدنی است»، اهمیت و ارزش والایی دارد و باید به‌خوبی ارج نهاده داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: اهمیت بسیج را به‌خوبی می‌توان از این فرمایش و دیگر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای پی برد. مجموعه بسیج طبق فرمایشات رهبری متعلق به یک گروه، نهاد یا جبهه خاصی نیست؛ بلکه نمادش، نماد ملت ایران بوده و همه ملت ایران اعضای آن هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج در کشورمان هستیم و این روزها در شرایط مبارزه با ویروس منحوس کرونا هم قرار داریم، افزود: ویروس کرونا قریب به ۱۰ ماه کشور را درگیر خود کرده و سبک زندگی ما را دستخوش خود قرار داده و حتی اثرات خود را بر برنامه‌های ما در هفته بسیج نیز گذارده است.

عبداللهی اضافه کرد: اثرات ویروس کرونا به‌گونه‌ای نبوده که برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را منتفی کنیم، بلکه رویکرد و نحوه اجرای برنامه‌ها به سمت‌وسوی دیگری رفته است.

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج در سال ۹۹ بیشتر در قالب فضای مجازی و برنامه‌هایی که گردهمایی‌محور نباشد، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: بسیج، خود از پیشگامانی بوده است که در عرصه مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان کشور در خط مقدم، تمام تلاش خود را برای پشتیبانی و مقابله با این ویروس انجام داده است؛. البته این اقدام در برنامه‌های هفته بسیج، همچنین تا نابودی کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران ۱۰۴ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج را در قالب ۴۰۰ فعالیت پیش‌بینی کرده‌اند که در طول هفته بسیج اجرا و عملیاتی خواهد شد.

عبداللهی بیان کرد: اکثریت برنامه‌های در دست اجرا در هفته بسیج، مسجدمحور و محله‌محور با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد و شاید نقش سپاه شهرستان سرخه به‌عنوان مجری در این برنامه‌ها بسیار اندک باشد؛ بلکه سپاه پاسداران و حوزه‌های مقاومت نقش حمایت، هدایت و تسهیل‌گری را خواهند داشت و مجری اصلی برنامه‌ها، پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد در محله‌ها خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: این رویکرد جدید بسیج بوده که مسجدمحوری و محله‌محوری را در دستور کار خود قرار داده است؛ در میان این برنامه‌ها، ۱۵ عنوان برنامه از برنامه‌های شاخص هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: لشکر سلیمانی ها بسیج سپاه پاسداران مقاومت برنامه ویروس منحوس کرونا ویروس کرونا تشکیل بسیج انقلاب اسلامی مرتضی عبداللهی هفته بسیج ملت ایران برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.
وی اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد.
وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی استان همچنین از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است.
وی همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است.
سرهنگ رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج