Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر سنندج گفت: ساخت دکه و غرفه در مسیر پیاده راه فردوسی شایعه و کذب محض است و هرگونه اطلاعیه در خصوص خرید و فروش تحت چنین عناوینی کلاهبرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غریب سجادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"از همان روزهای شروع عملیات پروژە "پیادە راە فردوسی" علی‌رغم اینکە بارها از طریق صدا و سیمای مرکز کردستان و فضای مجازی تاکید شد که موضوع ساخت دکه در مسیر مذکور و فروش و اجاره آن توسط "شهرداری سنندج" جهت دستفروشی شایعه و کذب است اما متأسفانه باز عده‌ای سودجو با شیوه‌های مختلف اقدام به چاپ آگهی و فروش پیاده راه فردوسی نمودە و در همین راستا چندین نفر که متهم بە جعل مدارک و فروش دکه و غرفە بە شهروندان هستند دستگیر و پروندە آنها بە اتهام کلاە برداری در مراجع قضائی در دست بررسی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بە هر تقدیر بار دیگر خاطرنشان می‌کند که ساخت دکه و غرفه در مسیر پیاده راه فردوسی شایعه و کذب محض است و هر گونه اطلاعیه در خصوص خرید و فروش تحت چنین عناوینی کلاهبرداری است. "

کد خبر 457384

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر سنندج دستفروشی پیاده راه کلاهبرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیاده راه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور