Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:14:29 GMT

نخبگان بسیجی امیدآفرینان جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۹۰۱

نخبگان بسیجی امیدآفرینان جامعه هستند

به گزارش ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در آیین تجلیل از نخبگان، مخترعان، پژوهشگران و فرهیختگان بسیجی استان ایلام اظهار داشت: بسیج به عنوان یک زیرساخت اجتماعی و تفکری والا در همه برهه ها حرفی برای گفتن و عملی برای نشاندن قدرت این تفکر دارد.

وی افزود: دشمنان و مخالفان از بسیج و این تفکر ارزشمند به عنوان یک مانع برای رسیدن به اهداف شوم خود واهمه دارند و همواره بسیج را مورد هجمه های ظالمانه خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکرمی یادآور شد: بسیج در واقع هدایتگر نظام به سوی تعالی است و این تفکر در زمان جنگ تحمیلی در جبهه جنگ سخت نظامی حضور داشت و اکنون در جبهه های نرم افزاری و علمی تاثیر بی بدیلی از خود نشان داده است.

وی اضافه کرد: استان نخبه پرور ایلام نیز به رقم جمعیت کم و مساحت اندک خود جوانان نخبه بسیجی زیادی را به کشور و حتی جهان معرفی کرده است که این امر خود نشانگر جایگاه علمی ایلام و جوانان این دیار است.

وی گفت: حمایت همه جانبه سپاه استان و سازمان بسیج علمی و پژوهشی از تولیدات و اختراعات آنها نشان دهنده اعتماد به جوانان و نخبگان علمی کشور است که این اعتماد سازی به جوانان در کلام رهبری و مفاد گام دوم انقلاب به کرات متجلی و تاکید شده است.

شاکرمی تاکید کرد: باید همه دستگاه ها و مسوولان استان از نخبگان و فرهیختگان حمایت های مالی و معنوی داشته باشند تا با کمک فکر و ایده این جوانان تحرک و نشاط علمی استان بیشتر از گذشته شود.

مسوول سازمان بسیج عملی، پژوهشی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام نیز گفت: امسال  ۴۰ اختراع و پژوهش از سوی نخبگان بسیجی استان به دبیرخانه این سازمان ارسال شد که پس بررسی این اختراعات و پژوهش ها تعداد ۲۰ اثر انتخاب شد.

سرهنگ محمود علیپور افزود: یکی از اهداف و برنامه های این سازمان شناسایی افراد نخبه و پژوهشگر است که این استعدادها در سطح ملی برای انبوه سازی و تجاری سازی محصول فناورانه خود معرفی و مورد حمایت قرار بگیرند.

در این آیین از سه اختراع نخبگان بسیجی شامل یک دستگاه مولد برق، یک مولد برق و روشنایی و یک ماسک ضدریزگرد رونمایی شد.

 ماسک فیلتردار ضدریزگرد که هیچ نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد و مناسب برای مکان های آلوده به غبار، ریزگرد و کرونا از جمله کارخانه ها، شهرهای آلوده به گرد و غبار است و فیلتر این ماسک با آب قابل شارژ است و به مدت زمان هفت ساعت استفاده می شود و تا یک ماه نیز دوام دارد.

دستگاه مولد تولید برق نیز یک دستکاه کوچک مناسب برای کارگاه ها، ادارات، کارخانه ها و اماکن صنعتی و تولیدی است که بدون صدا، لرزش و قطعه محرکه با استفاده از نفت، گاز مایع، الکل و یا گاز خانگی برق تولید می کند.

دستگاه تولید روشنایی و برق نیز برای خانوارهای عشایر، زمان قطعی برق و هنگام بحران قابل استفاده است و با نفت، گاز و یا ذغال و سوخت فسیلی نیز کار می کند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام اختراع هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام اختراع هفته بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام اختراع هفته بسیج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور ظهر پنجشنبه در نشست استاندار با شرکت‌های دانش بنیان استان گفت: پیش بینی می‌شود شمار محصولات دانشمندان در سال جاری ۱۵۰۰ کالا افزایش شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۵۶ قلم کالای دانش بنیان در استان تولید شد، گفت: پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به ۱۵۰۰ فقره برسد.

نخبگان زنجیره توسعه مازندران هستند

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه معیار ارزیابی مدیران و ارزیابی آنان استفاده از رفیت‌های نخبگان و دانش بنیانی است، گفت نخبگان زنجیره توسعه مازندران به شمار می‌روند.

یوسف نوری در جلسه با جامعه نخبگان ا بیان اینکه امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم تصریح کرد دستگاه‌های اجرایی باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند.

وی با عنوان اینکه دانش پژوهان جوان و نخبگان باید مورد حمایت قرار گیرند تصریح کرده نخبگان محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی است.

در این نشست فعالان شرکت‌های دانش بنیان در استان به بیان مسائل و انتظارات فراروی پرداختند.

کد خبر 6088520

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی