Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:22:12 GMT

موسسات قرآنی یزد رتبه‌بندی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۰۹۷

موسسات قرآنی یزد رتبه‌بندی می‌شوند

حجت الاسلام علی‌محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فاز دوم طرح پایش و ارزیابی موسسات قرآنی در یزد اجرا می شود و سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی، متولی اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح به اتمام رسیده عنوان کرد: با پایان یافتن مرحله دوم پایش، کار رتبه بندی موسسات قرآنی در سطح استان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی یادآور شد: در فاز نخست این طرح، موسسات قرآنی به صورت خوداظهاری کار پایش و ارزیابی را انجام می‌دادند اما در فاز دوم، تیم‌های ارزیاب تشکیل شده و بر اساس آموزش‌های ارائه شده به آنها، کار پایش را انجام می دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح بتوانیم به اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های موسسات قرآنی، نقاط قوت و توانمندی‌های آنها، ضعف‌ها و کمبودهای آنها و ظرفیت‌های این موسسات دست پیدا کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از مدیران موسسات قرآنی استان خواست تا با تیم‌های ارزیاب نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر 5079690

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه موسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴