Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسابقه انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا با همکاری فدراسیون شطرنج به صورت آنلاین در ۲ بخش دختران و پسران(تیمی - انفرادی و میکس) ۱۰ آذر ماه برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش  متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۷۰ به بعد مجاز به شرکت در این رقابت های انتخابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان بایستی دارای فیده آی دی(ID)  بوده  و افراد فاقد فیده آی دی برای دریافت آن باید عضو سیستم جامع فدراسیون شطرنج شده تا نسبت به دریافت آن اقدام شود.

تصویر کارت دانشجویی و کارت ملی ،گواهی اشتغال به تحصیل معتبر و نام دانشگاه و بهترین رکورد (نام مسابقه، رویداد، تاریخ شروع و پایان مسابقه، مکان) را باید هنگام ثبت نام ارائه دهند.

همچنین مسابقات بصورت آنلاین در سایت chess.com برگزار می شود.( شرکت کنندگان بایست در سایت ذکر شده بنام خویش اکانت داشته باشند.)

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه سال جاری با همکاری فدراسیون شطرنج ایران به صورت آنلاین در ۲ بخش زنان و مردان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می‌شود.

منبع: فدراسیون ورزش های دانشگاهی برچسب‌ها فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دانشجو شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دانشجو شطرنج فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دانشجو شطرنج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد