Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در سال‌ جاری مجموعاً ۲۴۹۳ نفر از زندانیان غیرعمد را آزاد کرده است.

به گزارش مشرق، در هفته بسیج و در راستای مرحله سوم نهضت کمک مومنانه، مراسم امضای تفاهم‌نامه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، عصر امروز (سه‌شنبه ۴ آذرماه) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و محمّدمهدی حاج‌محمّدی، رئیس سازمان زندان‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

در این نشست، سردار سلیمانی، حفظ کرامت انسان‌ها را حائز اهمیت دانست و گفت: نباید اجازه داد هموطنی که به‌دلیل جرم غیرعمد وارد زندان‌ شده به خاطر عدم تمکن مالی در زندان بماند.

وی ادامه داد: کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد، اقدامی زیباست و مردم عزیزی که توانایی دارند یا توانایی آن‌ها اندک است با در کنار هم قرار دادن این کمک‌ها منجر به آزادسازی زندانیان می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تا پیش از این، آزادسازی زندانیان در دستور قرار داشت، خاطرنشان کرد: بسیج در سال‌جاری مجموعاً ۲۴۹۳ نفر از زندانیان غیرعمد را آزاد کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از هزار زندانی غیرعمد آزاد خواهد شد، گفت: این روند در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: درعین حال ما باید تلاش کنیم تا در کاهش ورودی پرونده به محاکم، قوه قضائیه را یاری دهیم.

سلیمانی ادامه داد: یکی از آثار مهم آزادسازی زندانیان، بعد اقتصادی است و زندانی آزادشده، وارد بازار کار می‌شود و از طرفی به کانون گرم خانواده برمی‌گردد و امید را به خانه برمی‌گرداند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سردار سلیمانی بسیج زندان زندانیان رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار حاج قاسم سلیمانی قوه قضائیه سازمان بسیج مستضعفین آزادسازی زندانیان رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در فروردین سال جاری، ۸۵۰۵ پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: سال جاری شاهد رشد ۷۷ درصدی برخورد و مقابله با پرونده‌های کلان و سازمان یافته اقتصادی هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در فروردین امسال، پلیس امنیت اقتصادی توانست ۵۲ مرحله عملیات در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی سازمان یافته در کشور به انجام برساند.

سردار رحیمی با اشاره به تشکیل ۹۲۵ فقره پرونده برای مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: در مجموع از این تعداد پرونده، ۹۴۵ متهم اقتصادی دستگیر شدند، همچنین ۶۳۲ خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این عملیات‌ها، ۲۰ همت کالای قاچاق کشف و ضبط شد که بر اساس اعلام کارشناسان، نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۵۲۳ درصدی هستیم.

کد خبر 751155

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری