Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار حسن مهری در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای هوایی کشور، همکاران‌مان در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) از چهار مسافر خروجی به مقصد استانبول (ترکیه) و دوحه (قطر) 183 هزار یورو و 75 هزار دلار جمعاً به ارزش 90 میلیارد و 752 میلیون ریال کشف کردند و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از چهار مسافر تمامی ارزها ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در این فرودگاه هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد لندن 170 گرم طلای آب شده به ارزش 2 میلیارد و 270 میلیون ریال در وسایل بار همراه یکی از مسافران کشف و به جهت نداشتن مدارک لازم و اطمینان به قاچاق بودن آن طلا ها ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پرونده در خصوص هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارز و طلای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: برابر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران هر مسافری که صنعت هوایی را برای مسافرت انتخاب می کند، مجاز است معادل 5 هزار یورو ارز و 150 گرم طلای ساخته شده (غیر خام) به همراه داشته باشد.

پربیننده ترین ۲قبرکن ۲۶۰سکه عتیقه پیدا کردند گردنبند علی دایی را دزد زد! در انتظار قصاص قاتلان امیرعلی +عکس گسترش آتش‌سوزی در جنگل توسکستان گرگان سارقان گردنبند علی دایی دستگیر شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز قاچاق طلا قاچاق طلا قاچاق ارز حسن مهری فرودگاه امام خمینی ره مقابله با قاچاق سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، وحید اسکندری با اشاره به اینکه اولین کاروان حج عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ راهی سفر حج می‌شود گفت: این کاروان ۸۵ نفره با پروازی از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به سفر معنوی حج عمره می‌روند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ۵ کاروان حج تمتع نیز از گیلان سوم خرداد به عربستان اعزام می‌شوند افزود: ۲ کاروان ۹۵ نفره، یک کاروان ۱۲۰ نفره، یک کاروان ۱۳۵ نفره از فرودگاه سردار جنگل رشت و یک کاروان ۱۸۵ نفر هم هفتم خرداد از فرودگاه امام خمینی تهران به سفر حج تمتع می‌روند.

دیگر خبرها

  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان