Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که مصمم به برگزاری لیگ‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستیم، گفت: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، این مسابقات را ادامه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست آنلاین سرپرستان لیگ برتری که امروز (سه‌شنبه) با موضوع رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: وضعیت شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان، نگران‌کننده است اما با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی می‌توان شرایط بهتری برای زندگی و ورزش مهیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مصمم به برگزاری لیگ‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستیم، گفت: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، این مسابقات را ادامه خواهیم داد. خوشبختانه تاکنون لیگ‌های والیبال مردان و بانوان کشور در شرایط مناسبی برگزار شده است، اما باید برای تداوم این مسابقات دقت بیش‌تری نسبت به رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم و این موضوع نیازمند همکاری بیش‌تر باشگاه‌ها و تیم‌ها است.   رئیس فدراسیون والیبال به نظارت افسران سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر برگزاری مسابقات و تمرینات باشگاه‌های والیبال اشاره کرد و گفت: اگر عوامل اجرایی مسابقات، تیم‌ها و باشگاه‌ها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی غفلت کنند، امکان لغو لیگ‌ها وجود دارد و باید همگی دست در دست هم تلاش کنیم که لیگ‌های سال ۹۹ را با اولویت سلامتی به پایان برسانیم و از شیوع این بیماری در خانواده بزرگ والیبال جلوگیری کنیم.   رئیس کمیته پزشکی فدراسیون والیبال نیز در ادامه این جلسه توضیحات دقیق‌تری درباره چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه کرد.   مهدی ابارشی در ابتدا توضیحاتی درباره ویروس کرونا، اطلاعات و علامت‌های بیماری کرونا و عوارض آن برای ورزشکاران ارائه کرد و در ادامه، نحوه رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مسابقات و تمرینات والیبال را تشریح کرد.   وی تهویه مطبوع سالن‌های والیبال برای تمرینات و مسابقات را بسیار حیاتی دانست و بر استاندارد بودن این سیستم‌ها تاکید کرد.   در ادامه این نشست که شهرام عظیمی سرپرست و نادر انصاری دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در آن شرکت داشتند، سرپرستان باشگاه‌های شرکت کننده نظرات و دیدگاه‌های خود را برای بهتر برگزار شدن مسابقات مطرح کردند.   هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان از فردا (چهارشنبه) پنجم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز می‌شود و با ۱۸ دیدار در روزهای پنجم، هفتم و نهم آذر ماه پیگیری خواهد شد.   هفته نخست لیگ برتر متمرکز مردان، در تاریخ های ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان ماه با ۱۸ دیدار پیگیری شد و خوشبختانه پس از بازگشت تیم‌ها به شهرهای خود، هیچ موردی از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به کرونا به فدراسیون گزارش نشده است که این موضوع، نشان‌دهنده رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری مسابقات و اسکان تیم‌ها است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی فدراسیون والیبال باشگاه ها لیگ ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی