Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون روابط عمومی و ارتباطات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گردهمایی ویژه محبان‌العسگری با حضور پیشکسوتان، مسئولان، فرهیختگان، فرماندهان و رزمندگان سابق استان مرکزی مقیم تهران برگزار شد. - اخبار استانها -

سردار داوود غیاثی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به گردهمایی فرماندهان و رزمندگان استان مرکزی اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام حسن عسگری(ع)، هفته بسیج، سالگرد تاسیس یک مرکز دفاع مقدس در استان مرکزی و ارتقاء درجه سردار قریشی، گردهمایی ویژه محبان‌العسگری با حضور پیشکسوتان، مسئولان، فرهیختگان، فرماندهان و رزمندگان سابق استان مرکزی مقیم تهران برگزار شد که این گردهمایی به مناسبت اهدای درجه سردار قریشی از سوی فرماندهی معظم کل قوا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجت‌الاسلام محمدی فرمانده سابق بسیج استان مرکزی که هم‌اکنون در نمایندگی ولی‌ فقیه ستاد کل سپاه پاسداران خدمت می‌کند در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد باسعادت امام حسن عسگری(ع) و ارتقا درجه سردار سرتیپ سیدقاسم قریشی از سوی مقام معظم رهبری به بیان حدیثی از امام حسن عسگری(ع) و قیام عدالت‌گستر جهانی حضرت مهدی(عج) و بیان اینکه در جهان اسلام با پیروی از منویات ائمه زمینه‌سازی حکومت جهانی عدالت‌گستر جهان حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌کنیم پرداختند.

معاون روابط عمومی و ارتباطات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: حجت‌الاسلام محمدی ضمن اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا و یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی به شخصیت ارزشمند شهید سلیمانی پرداختند که این شخصیت بزرگ و ارزشمند روحیه مقاومت را بیش از پیش در جهان اسلام تقویت کردند بنابراین همه ادامه‌دهنده راه سردار قاسم سلیمانی هستیم.

سردار غیاثی‌راد در بیجار: ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار است/تداوم راه شهدا مانع تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شودسردار غیاثی‌راد: فضای مجازی به راهبری کلان نیاز داردماجرای مقاومت ستودنی دختران و زنان دزفولی در دوران دفاع مقدس/‌‌دزفول یک لشکر را پشتیبانی کرد

غیاثی‌راد تصریح کرد: فرماندهان استان مرکزی حاضر در جلسه از جمله سردار داوود غیاثی‌راد، سردار جواد صالحی، ابوالفضل روغنی(معاون وزیر  صنایع)، امیری، سردار حسن صادقی( رئیس ستاد سابق لشکر 42 قدر استان مرکزی)، سرهنگ هدایتی( نماینده بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح)، سرهنگ ضرغامی(معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه پاسداران)، جباری( دبیر هیئت محبان‌العسگری)، حجت‌الاسلام منفرد( نماینده ولی فقیه در ناحیه جماران) و سرهنگ محسن شکرنامی( مسئول سابق روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران)  بودند که در این برنامه به یاد شهدای دفاع از حرم و شهدای مقاومت و سالروز برخی از شهدای استان مرکزی  توسط سرهنگ مقدم مداح اهل بیت مولودی و سرود اجرا شد.

وی بیان کرد: در این دیدار با بیان سوابق مبارزاتی خانواده شهید قریشی و مبارزات قبل از انقلاب او، نقش موثری که در ارتقا فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در استان مرکزی داشته و سوابق رزمندگی به عنوان یکی از فرماندهان موفق بسیج استان مرکزی و فرماندهی بسیج سپاه قم و مسئولیت‌های مختلف بسیجی او با تبریک هفته بسیج، از این فرمانده بسیجی استان مرکزی تجلیل شد.

معاون روابط عمومی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: تشکیلات و تجمع فرهیختگان و فرماندهان استان مرکزی در تهران که امروز سی و یکمین سالگرد تشکیل این مجمع رزمندگان و فرهیختگان بوده با هفته بسیج و میلاد امام حسن عسگری(ع) تقارن پیدا کرده است.

غیاثی‌راد خاطرنشان کرد: سردار سرلشکر مصطفی ایزدی و همچنین سمن‌های فضای مجازی و مردم‌نهاد کشور ارتقاء درجه سردار سرتیپ پاسدار سیدقاسم قریشی به دست فرماندهی معظم کل قوا را تبریک گفتند.

انتهای پیام/713/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندهان و رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح امام حسن عسگری ع روابط عمومی استان مرکزی درجه سردار هفته بسیج غیاثی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است