Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهسازی روشنایی گلزار شهدای کرمان در آستانه اولین سالگردشهید حاج قاسم سلیمانی توسط شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق شمال استان؛  در پنجمین روز از هفته بسیج؛ مهندس عبدالوحید مهدوی نیا با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام و از پروژه بهسازی روشنایی گلزار شهدا بازدید و بر تسریع و تکمیل این پروژه در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 رسول عبداللهی، معاون مهندسي و نظارت نیز در این بازدید هدف از اجرای این طرح را ايجاد يک فضاي معنوي و در شان مقام و منزلت شهيدان عنوان كرد و افزود : یکی از ابتکارها در این طرح نصب سنگ های نوراني به تعداد قبور شهداي شهر كرمان است.

 

 

 

وي افزود: اين طرح بهسازي روشنايي شامل محوطه گلزار، ستون ها، راه پله ها، روشنايي فضاي كوه هاي مشرف بر گلزارشهدا، خیابان های ورودی گلزارشهدا خواهد بود.

 

 

 

در ادامه این بازدید که سردار محمدرضا حسنی سعدی، مدیر گلزارشهدای کرمان حضور داشت؛ با تقدیر از مسئولان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: گلزار شهدا از ظرفیت بالایی برخوردار است و در آینده مرکز فرهنگی بزرگی در کشور خواهد شد.

 

 


وی با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام، اظهار کرد: باید برای شناساندن بیشتر گلزار شهدای کرمان کار کنیم و از مسئولان بخواهیم با توجه به مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مکان به طور ویژه فعالیت کنند.

 

 

 

 

وی ابراز امیدوای کرد: با نورپردازی و بهسازی روشنایی گلزارشهدای کرمان در سالگردشهید حاج قاسم سلیمانی میزبان خیل عظیم زائران و مجاوران از داخل و خارج کشورباشیم.

 

 

 

گفتنی است؛ در این بازدید معاون مهندسی و نظارت، مدیراموربرق شرق و توسن و صدرزاده (مجری پروژه) مدیرعامل را همراهی کردند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد شهید سلیمانی شرکت توزیع برق شمال کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی شهدای کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب

دریافت 245 MB کد خبر 6088777

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان