Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:02:18 GMT

صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۱۳۳

صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی در حوزه هوایی، ریلی و جاده‌ای خبر داد و گفت: دیگر پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده مانند ضدعفونی کردن، رعایت فاصله اجتماعی و... به صورت روزانه اجرا می‌شود.

شهرام آدم‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در همه حوزه‌های حمل و نقل از جمله زیر بخش‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی همه روزه اجرا می‌شود و از ابتدای آذر ماه که استعلام مسافران برای انجام سفرهای داخلی برون شهری در همه زیر بخش‌های مختلف اجباری اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور بلیت برای مسافران منوط به اجرای این پروتکل شده و همه سیستم‌های خرید و فروش بلیت سفر به سامانه مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متصل شد.

وی اجرای پروتکل اخیر درباره استعلام وضعیت ابتلا مسافران به ویروس کرونا از چهارشنبه هفته گذشته در حوزه ریلی و شنبه هفته جاری در حوزه هوایی تکمیل شد، افزود: در این راستا از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از ۷۰۰ مسافر که تست کرونای آن‌ها مثبت شده و از اعلام نتیجه تست کمتر از ۱۴ روز گذشته بود، بلیتی صادر نشد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در زمینه گندزدایی و ضدعفونی همه بخش‌های حمل و نقل نیز رصد روزانه صورت می‌گیرد و بر اساس آمارهای موجود هزار و ۵۴۰ پایانه مسافری ریلی، جاده‌ای و ترمینال و فرودگاه ضدعفونی می‌شود و ۴۱۰ هزار هواپیما، قطار، اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه پلاک عمومی نیز ضدعفونی شده و می‌شوند.

آدم نژاد گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز از روز نخست ابلاغ در همه حوزه‌ها اجرایی شد بدین شکل که در حوزه ریلی با ۵۰ درصد ظرفیت مسافرگیری صورت گرفت و در ابتدا در حوزه هوایی دو ردیف آخر کابین خالی نگه داشته می‌شد و در ادامه شاهد اجرای پروتکل جدید برای رعایت محدودیت ۶۰ درصدی برای پذیرش مسافر بودیم که در این زمینه صنعت هوایی کشور همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی اظهار کرد: در اجرای این پروتکل‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت ارتباطات همکاری لازم را انجام داده‌اند و هر پروتکلی نیاز باشد و به ما ابلاغ کنند اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس مسافر هواپيما قطار سفر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان

با توجه به حذف ارسال پیامک برای تراکنش‌های زیر ۳۰ هزار تومان در برخی از بانک‌ها اگر هنگام خرید اشخاصی به طور عمد و یا غیرعمد اقدام به برداشت کمتر از ۳۰ هزار تومان کنند کاربر از آن مطلع نخواهد شد و این معضل کاربران را گلایه‌مند کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ بانک‌ها چند سالی هست که برای پیامک شرط می‌گذارند که مثلا کم‌تر از ۵۰ هزار تومان و یا ۳۰ هزار تومان پیامک ارسال نمی‌شود و این دست سارقان فضای مجازی را بازتر می‌کند. لطفا پیگیری کنید.  

منبع: زهره صاحبی - شهروند خبرنگار 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات