Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های ممای (اجرای فرم)  کونگ فو لیگ بانوان قهرمانی کشور با انجام هفته سوم به صورت مجازی برگزار و تیم گیلان موفق به کسب پیروزی شد.

مجید مهروانی افزود: در جریان این رقابت ها ، تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان با ترکیب نسیم شریفی ، زینب دادجو و ندا نوروزی در هفته سوم  این رقابت ها به مصاف تیم استان همدان رفت که در نهایت برابر حریفش به برتری دست یافت تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دور دوم از هفته سوم رقابت های لیگ ممای بانوان کشور نیز، تیم هیات کونگ فو بانوان استان گیلان با قرعه استراحت روبرو شد تا در پایان هفته سوم این رقابت ها ، دو پیروزی و یک شکست کسب کرده باشد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: پیش از این نیز تیم هیات کونگ فو بانوان استان گیلان در رقابت های لیگ ممای قهرمانی بانوان کشور موفق به شکست تیم استان مرکزی شده بود و برابر تیم قدرتمند و مدعی تهران مغلوب شد.

وی اضافه کرد: سارا صدیقی و زینب نمازی پور،  دیگر اعضای تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان را در رقابت های لیگ ممای قهرمانی کشور تشکیل می دهند و همچنین مریم بادپا به عنوان مربی و فاطمه کریمی به عنوان سرپرست در این تیم حضور دارند.

مهروانی خاطرنشان کرد: در رقابت های لیگ ممای (اجرای فرم) قهرمانی بانوان کشور ۱۷ تیم از سراسر کشور حضور دارند که این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود و ورزشکاران شرکت کننده باید در فرم های مختلف حضور یافته و فیلم اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال کرده تا این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون کونگ فو ارزیابی و نتایج آن اعلام شود.

وی اظهار کرد: تیم بانوان گیلان نیز در سه فرم در این رقابت ها حضور  یافته که زینب دادجو ورزشکار گیلانی در اجرای فرم "آناتوآ"، نسیم شریفی و سارا صدیقی دیگر ورزشکاران کونگ فو کار استان گیلان در اجرای فرم "من توما" ، ندا نوروزی و زینب نمازی پور دیگر کونگ فو کاران استان نیز در اجرای فرم "اوم" با سایر رقبای خود به صورت مجازی به رقابت می پردازند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان تصریح کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بانوان فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بانوان اخبار کنکور کونگ فو و هنرهای رزمی تیم هیات کونگ بانوان گیلان هیات کونگ فو رقابت ها استان گیلان اجرای فرم فو بانوان هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان