Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عالیشاه از انجام عملیات گازکشی خانه مسکونی ۱۳۰۰مددجوی مازندران خبرداد و گفت:تلاش داریم این عملیات عمرانی به صورت رایگان انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(4آذر) در دیدار با «حمزه امیرتیموری» سرپرست شرکت گاز استان مازندران که پیرو پیگیری درخصوص مذاکره تلفنی استاندار محترم مازندران جهت برقراری تعامل شرکت گاز با کمیته امداد برای رفع مشکل لوله کشی گاز مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی برگزار شد، گفت: هزار و ۳۰۰ مددجوی امداد دیارعلویان برای لوله کشی گاز دارای مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) مازندران با بیان اینکه برای گازکشی هر مسکن مددجویی، سه تا چهار میلیون تومان بودجه لازم است، افزود: علمک گاز سردر منازل این مددجویان نصب شده ولی آنها متاسفانه به جهت اوضاع نابسامان اقتصادی قدرت انجام لوله کشی منازل خود را ندارند.

 

وی خاطرنشان شد: باتوجه به قول مساعد همکاری استاندار محترم مازندران مبنی برآماده کردن زمینه گازکشی رایگان منازل مددجویان استان امید داریم با همکاری شرکت گاز استان، نظام مهندسی، مدیرکل امور روستایی، معاون عمرانی استاندار، پیمانکاران و خیران نسبت به لوله کشی گاز اقدام شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه از توزیع 50دستگاه آبگرمکن به روستائیان چهاردانگه ساری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری سرپرست شرکت گاز استان این آبگرمکن ها به زودی در رو ستاهای اورست، کوات، قلعه سر، مالخواست و پشرت چهاردانگه ساری توزیع شود.

 

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش به طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی » که با هدف افزایش سرانه حمایتی ایتام و محسنین با پرداخت ماهیانه حداقل یکصد هزار ریال از سوی کارمندان استان  درحال اجراست اشاره کرد و خواستار پیوستن پرسنل شرکت گاز استان مازندران به این طرح شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه از شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در زمینه کمک‌های خیرخواهانه یاد کرد و افزود: مساعدت و همیاری کارکنان شرکت گاز در زمینه کمک به ایتام و نیازمندان شایسته تقدیر است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش سرانه ایتام خانه مددجویی لوله کشی گاز مدیرکل امداد مازندران شرکت گاز استان حجت الاسلام لوله کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی