Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از افراد از محدودیت‌های در نظر گرفته شده از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تخطی کرده‌اند، اظهار کرد: ار ابتدای شروع طرح از ورود بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت بعمل آمده است و ۱۷ هزار راننده تذکر شفاهی دریافت و ۶۱۹ راننده نیز به صورت پیامکی تذکر دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سردار ناصر فرشید، امروز سه شنبه چهار آذر به خبرنگاران گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، کارکنان پلیس در نقاط از پیش تعیین شده مستقر شدند که خوشبختانه ۹۸ درصد مردم خراسان جنوبی با پلیس و ستاد استانی کرونا همراهی داشته‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در ترددهای شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب به طور نسبی ۹۰ درصد شهروندان همکاری لازم را داشته‌اند و کاهش محسوس در ترددهای درون شهری را داشته ایم که نشان از اهمیت شهروندان به مبحث سلامت و قانون پذیری است.

 فرشید افزود: در ترددهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی نیز با همراهی کاربران جاده‌ای شاهد کاهش ۴۰ درصدی تردد در جاده‌ها بوده‌ایم که این همراهی خداقوت به دستگاه‌های اجرایی و خداقوت به جهادگران عرصه سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد هم از محدودیت‌های در نظر گرفته شده از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تخطی کرده‌اند، اظهار کرد: این افراد در شهرها به میزان ۲ میلیون ریال و در جاده‌ها به مبلغ ۱۰ میلیون و ۵ میلیون ریال اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: دروبین‌های هوشمند پلیس به افرادی که ترددهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی داشته‌اند ابتدا پیامک ارسال خواهند کرد و پس از آن این افراد به صورت هوشمند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

فرشید خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح از ورود بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت بعمل آمده است، ۱۷ هزار راننده تذکر شفاهی دریافت و ۶۱۹ راننده نیز به صورت پیامکی تذکر دریافت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به شهروندان توصیه کرد به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا توجه کنند که انشالله شاهد کمتر شدن گرفتاری‌های مبتلابه بیماری منحوس کرونا باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003B6N

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مصوبات ستاد ملی استانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت