Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قزوین گفت: جاده کمربندی شمالی قزوین با مرمت و زیرسازی برای اولین بار با لایه بتنی روکش و آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی در خصوص احداث کمربندی شمالی در قزوین اظهارداشت: فاز اول این کمربندی همزمان با روز بسیج زیر بار ترافیک رفته و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد:  با تکمیل فاز اول پروژه کمربندی نسیم شمال و بهره‌برداری از آن در روز چهارشنبه پنجم آذر سال جاری همزمان با گرامیداشت روز بسیج این طرح عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قزوین بیان کرد: اجرای عملیات پروژه کمربندی نسیم شمال از اواخر اردیبهشت‌ ماه امسال با اعتباری بالغ ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع شهرداری قزوین آغاز شد.

طاهرخانی تصریح کرد: این پروژه در دو فاز انجام ‌شده که فاز نخست آن به طول یک هزار و ۸۰۰ متر، حد فاصل خیابان میرزا کوچک خان تا تقاطع تاکستان در آستانه بهره‌برداری است و فاز دوم نیز به طول دو هزار و۶۰۰ متر از همان تقاطع تا میدان خلیج‌فارس خواهد بود که در حال حاضر خاک‌برداری آن رو به پایان است.

شهردار قزوین یادآورشد: پروژه کمربندی نسیم شمال از طرح های مهم شهرداری و شورای شهر قزوین  است که از رویه بتنی مخصوص برای اولین بار در استان و سومین بار در کشور مورد استفاده قرارگرفته است.

وی اظهارداشت: رویه ی بتنی بکار رفته در کمربندی نسیم شمال به دلیل مقاومت فشاری زیاد، تسریع در اجرا و حفظ اختلاط و تراکم در زمان پخش با دستگاه فینشر بیشتر در فرودگاه‌ها و آزادراه ‌های مهم کشور استفاده می‌شود. 

طاهرخانی با اشاره به نواقص موجود گارد ریل‌ها و نامناسب بودن روشنایی مسیر هم گفت: برای بهسازی گارد ریل‌ها و روشنایی‌های این پروژه سازمان های مرتبط شهرداری قزوین نیز با اعتبارات و منابع شهرداری اقدامات لازم را انجام داده اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیاوش طاهرخانی کمربندی نسیم شمال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل