Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:46:14 GMT

فران تورس: خوشحالم گواردیولا تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۳۴۴

فران تورس: خوشحالم گواردیولا تمدید کرد

فران تورس، ستاره جدید منچسترسیتی مدعی شد به خوبی در تیم جدیدش جا افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان فران تورس در ترکیب والنسیا باعث شد سیتیزن ها در تابستان امسال برای خرید او اقدام کنند. فران تورس در هفته های اخیر خصوصا در ترکیب تیم ملی اسپانیا عملکرد فوق العاده ای داشته و حتی موفق به هت تریک برابر تیم ملی آلمان نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فران تورس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی ابراز خوشحالی کرد.

 

فران تورس گفت: "همه ما بسیار خوشحالیم که پپ گواردیولا برای سالهای بیشتری در کنار ما می ماند. امیدواریم گواردیولا بتواند موفقیت های بیشتری برای منچسترسیتی به ارمغان بیاورد و همه ما از این خبر خوشحال هستیم. از زمانی که راهی سیتی شدم دریافتم بازی کردن زیر نظر گواردیولا برای من یک فرصت بسیار خوب خواهد بود،

 

 

البته می دانستم که شرایط به دلیل تغییر لیگ و کشور دشوار است، اما هر روز سخت تلاش می کنم تا فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم را داشته باشم. هدفم این است که به شدت کار کنم تا سرمربی برای میدان به من اعتماد کند. وقتی باشگاهی مانند منچسترسیتی برای جذب شما اقدام می کند انگیزه بزرگی در یک بازیکن ایجاد می شود، اما من می دانستیم انتظارات زیادی از من وجود دارد. منچسترسیتی باشگاه بزرگی است که به شما برای سازگاری با شرایط کمک می کند و هم تیمی هایم نیز در این مسیر نقش مهمی ایفا کردند.

 

من رابطه ای صمیمی با بازیکنان اسپانیایی خصوصا اریک گارسیا دارم، زیرا او با در اردوی تیم ملی نیز هم تیمی هستم. اما در کل همه بازیکنان برای تطبیق یافتن من با شرایط کمک کردند. بازی کردن به عنوان مهاجم پست طبیعی من نیست اما در آنجا نیز راحت هستم و فقط تلاش می کنم در ترکیب قرار گرفته و بیشتر موفق به گلزنی شوم."

منچستر سیتی فران تورس پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی فران تورس پپ گواردیولا سرمربی فران تورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

کد خبر 6089332 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!