Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:02:05 GMT

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۷۴۹

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در تهران

سرهنگ ولیپور گودرزی از کشف کارگاه غیرمجاز تلغیظ و استحصال سوخت و کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف کارگاه غیرمجاز تلغیظ و استحصال سوخت و کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق ارز وکالای این پلیس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: درپی اطلاع از راه اندازی کارگاه غیرمجاز تلغیظ و استحصال سوخت در جنوب تهران، تیم عملیات معاونت مبارزه باقاچاق کالا وارز این پلیس به کارگاه مراجعه، در بازرسی تعداد ۶ تانکر هزار لیتری سوخت و استخر خنک کننده فرآورده و کلیه تجهیزات تغلیظ غیرمجاز سوخت را کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تصریح کرد: در این عملیات مالک کارگاه دستگیر و مقدار ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تحویل کارشناسان شرکت نفت شهرری شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش سوخت مشکوفه بیش از ۳ میلیارد ریال است. 

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات متهم اظهار کرد؛ گازوئیل‌ها را از چند شهرستان و برخی جایگاه‌های تهران تهیه کرده است.

درخاتمه رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا وارز موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین تهران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق