Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:28:18 GMT

کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۵۷۱

کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جنوب تهران

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف کارگاه غیرمجاز تلغیظ و استحصال سوخت و کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق ارز وکالای این پلیس خبر داد.

سرهنگ کارآگاه، ولی پور گودرزی تصریح کرد: درپی اطلاع از راه‌اندازی کارگاه غیرمجاز تلغیظ و استحصال سوخت در جنوب تهران، تیم عملیات معاونت مبارزه باقاچاق کالا وارز پلیس امنیت اقتصادی تهران به کارگاه فوق مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران در بازرسی تعداد ۶ تانکر هزار لیتری سوخت و استخر خنک کننده فرآورده و کلیه تجهیزات تغلیظ غیرمجاز سوخت را کشف کردند.

وی اعلام کرد: در این عملیات مالک کارگاه دستگیر و مقدار ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تحویل کارشناسان شرکت نفت شهرری شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش سوخت مشکوفه بیش از ۳ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات متهم اعلام داشت که گازوئیل‌ها را از چند شهرستان و برخی جایگاه‌های تهران تهیه کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم گازوئیل پلیس امنیت اقتصادی سوخت قاچاق قاچاق سوخت محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲