Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@22:02:18 GMT

آمریکا در راستای تقویت داعش حرکت می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۱۹۵

آمریکا در راستای تقویت داعش حرکت می‌کند

به گزارش افکارنیوز،

 «امیر عبدالمنعم الساعدی» کارشناس امور امنیتی عراقی درباره افزایش اقدامات تروریستی در برخی استانهای عراق هشدار داد و اعلام کرد که آمریکا به دنبال تقویت داعش بیش از قبل به منظور دست یابی به قطعنامه سازمان ملل برای ماندن در عراق و خدمت به منافع رژیم صهیونیستی است.

 وی افزود: عملیات‌های تروریستی که اخیرا در صلاح الدین و دیالی رخ داد مسئولیت آن با فرمانده کل نیروهای مسلح و نیز فرماندهان امنیتی این استانهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 الساعدی تاکید کرد: داعشی‌ها در برخی روستاها و مناطق از حمایت برخوردار هستند و سلاح خود را از نیروهای خارجی حاضر در عراق به دست می آورند.

وی گفت: آمریکا به تروریستها کمک می‌کند و می‌کوشد که مجددا آنها را تقویت کند تا عراق را مجبور به نگه داشتن نظامیان آمریکایی کند و قطعنامه سازمان ملل درباره مبارزه با تروریسم را به دست آورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اقدامات تروریستی عراق آمریکا داعش آمریکا نظامیان آمریکایی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین ازخبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع امنیتی یمنی گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی یمن فردا دوشنبه، به صورت مفصل جزئیات این توطئه را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • حملات داعش در عراق شروع شد