Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین مظفری در این دیدار که شب گذشته و همزمان با میلاد امام حسن عسکری و هفته بسیج و به میزبانی "روشن ضمیر" از جانبازان جنگ تحمیلی ساکن در جزیره کیش برگزار شد،‌ گفت: شما جانبازان مایه افتخار جزیره کیش هستید؛ سختی و رنجی را که شما در طول این سال‌ها تحمل کرده‌اید، امروز تبدیل به یک سرمایه اجتماعی برای جزیره شده است و وظیفه ماست که بتوانیم از این سرمایه محافظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امثال شما علی رغم همه مشکلات، همیشه قدردان و شکرگذار این مملکت و نظام بوده‌اید و حضور در کنارتان کلاس درسی برای ماست.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه خاطرنشان کرد: اگر  امروز ما می‌توانیم توسعه‌ای درجزیره رقم بزنیم، در سایه  آرامشی است که ماحصل خون شهدا و رشادت‌های جانبازان جنگ‌ تحمیلی است؛ از همین‌رو شما و همه مردم مستحق بهترین خدمات هستید.  

وی یادآور شد: مردم ایران قدردان شما هستند و ما هم فارغ از مسئولیت و وظیفه‌ای که داریم،‌ خدمت به شما را فرصتی برای خود می‌دانیم.  

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه به توافق صورت گرفته با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و یادآور شد: زمینی برای احداث مسکن ویژه جانبازان در نظرگرفته و بنا شده با حداقل قیمت در اختیارشان قرار گیرد و امیدواریم هرچه زودتر این پروژه عملیاتی شود.

  در این دیدار روشن ضمیر با تشکر از حضور مجموعه مدیران سازمان،‌ به روایت خاطراتی از جنگ و سختی‌های دوران مجروحیت پرداخت و گفت: اگر فضای جبهه و جنگ به درستی توصیف شود، می‌تواند زمینه تحول جوانان را فراهم کند. همانند اردوهای راهیان نور که برای بسیاری منشا تغییر و تحول شد.

در پایان این دیدار، غلامحسین مظفری از روشن ضمیر با اهدای لوح تقدیر کرد.  

برچسب‌ها کیش جزیره کیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هفته بسیج سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هفته بسیج سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش کیش جزیره کیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هفته بسیج سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش اخبار کنکور سازمان منطقه آزاد جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم