Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تجهیز این تصفیه‌خانه به سامانه ازن‌زنی با هدف ارتقا گوارایی و بهبود طعم و بوی آب شرب شهر سنندج انجام شد.

وی با بیان اینکه سامانه ازن‌زنی تصفیه‌خانه آب شماره یک سنندج ۹ کیلوگرم در ساعت ظرفیت دارد، اضافه کرد: با استفاده از این سامانه، امکان حذف بیشتر طعم و بوی آب شرب شهر سنندج فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان به مجهز بودن تصفیه‌خانه شماره ۲ سنندج به این سامانه اشاره کرد و افزود: بیشتر عملیات حذف طعم و بو تا پیش از این از طریق این واحد انجام می‌شد که امیدواریم با راه‌اندازی سیستم جدید، ارتقا کیفیت آب شرب سریعتر صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه احداث تصفیه‌خانه آب شهر دیواندره در مراحل پایانی و راه‌اندازی است، یادآور شد: تصفیه خانه شماره ۲ سقز نیز در حال اتمام بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر ۳۸۳ هزار و ۱۳۷ مشترک در استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها کردستان آب و فاضلاب سنندج تصفیه آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان آب و فاضلاب سنندج تصفیه آب کردستان آب و فاضلاب سنندج تصفیه آب اخبار کنکور تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت شهرستان زنجان، عنوان کرد: همه‌ ما بایستی تلاش کنیم شعار پیشگیری بهتر از درمان را به منصه ظهور برسانیم، چرا که پیشگیری بسیار سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است. 

وی افزود: اگر بتوانیم امر پیشگیری را به خوبی مدیریت کنیم، درصد بالایی از بیماری‌ها و مشکلات بعدی دامن‌گیر افراد جامعه نخواهد شد.

خالقی با تأکید بر اهمیت تجهیز کردن خانه‌های بهداشت، افزود: اگر خانه‌های بهداشت مناطق کوچک و کمتر توسعه‌یافته نظیر روستاها مجهز و به‌روز باشند، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهیم بود.

او گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان این مناطق شده و موجبات آسودگی آنان را فراهم خواهد آورد و طبعاً با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شأن و جایگاه والای فعالان حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: حیطه‌ کاری بهداشت و درمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از آن‌جایی‌که این حوزه کاری با جان و حیات انسان‌ها در ارتباط است، فعالان حوزه بهداشت و درمان بایستی نهایت دقت و ظرافت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است