Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری همدان از رهایی ۲۰ محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش ستاد تألیف قلوب این استان در ۱۴ ماه گذشته خبر داد. خبرگزاری میزان- محمدرضا عدالتخواه از مشمول عفو شدن بیش از یک هزار و ۱۰۰ زندانی در ۱۴ ماه اخیر در استان همدان خبر داد و گفت: این مهم تنها با تلاش‌های مجاهدانه و خاموش مجموعه دستگاه قضایی همدان به ویژه سازمان امور زندان‌ها و در راستای عمل به سیاست‌های کلی قوه قضاییه مبنی بر حبس زدایی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی بسیاری از جمله حبل المتین با رویکرد قرآن خوانی در سطح زندان اجرایی شده و در دست اجراست تا این آمار بی سابقه عفو زندانیان برای دستگاه قضایی همدان ثبت شود.
رییس کل دادگستری استان همدان همچنین با اشاره به اینکه با فعالیت چشمگیر ستاد تالیف قلوب استان در ۱۴ ماه گذشته، ۲۰ محکوم به قصاص رهایی یافتند، گفت: علاوه بر این بسیاری از پرونده‌های قضایی در این مدت به صلح و سازش ختم شد، تا جایی که در این حوزه، دستگاه قضایی همدان رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد‌ه است.
عدالتخواه ادامه داد: مسئله حبس، یک ضرورتی اجتناب ناپذیر است، چرا که در هر جامعه‌ای افرادی هستند که امنیت اجتماعی و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند، با این وجود باید زندان محلی برای اصلاح مجرمان با هدف بازگشت آنان به جامعه باشد.
وی با بیان اینکه باید تلاشمان بیشتر بر بازاجتماعی شدن زندانیان باشد، تأکید کرد: امروز زندان همدان تنها یک حصار برای نگهداری مجرمان نیست، بلکه یک کارگاه بزرگ حرفه آموزی و به معنای واقعی یک کلینیک درمانی برای اجتماعی سازی زندانیان است.     بیشتر بخوانید:    رهایی ۴۰ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار در استان اصفها انتهای پیام/ برچسب ها: همدان قصاص چوبه دار رهایی ستاد تالیف قلوب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همدان قصاص چوبه دار رهایی ستاد تالیف قلوب محکوم به قصاص چوبه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مهدی صدیق،معلم آران و بیدگلی هدف از این کارخیرخواهانه را در روز معلم نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف  وی در  کمک به زندانیان بوده است .  
این خیر بزرگوار متعهد شد در کنار پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی دو زندانی بخشی از مخارج این مددجویان برای ادامه زندگی را به صورت ماهانه پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر