Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکعبی ضمن تمجید از حمله موفق یگان موشکی یمن به اهداف سعودی، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی رزمندگان مقاومت دوشادوش مجاهدان انصارالله در جوار خانه کعبه نماز بخوانند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی کوتاه از ضربه موشکی مقاومت یمن به رژیم سعودی تمجید کرد و نوشت: دست‌مریزاد به شما انصارالله و یاران پیامبر خدا و امیرالمؤمنین و نوادگان جناب زید بن علی علیه‌السلام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ «اکرم الکعبی» ادامه داد: ما سراسر امیدیم تا به‌زودی با پاکسازی بیت‌الله الحرام از لوث وهابیت و مزدوران صهیونیسم، آنجا در کنار شما به نماز بایستیم.
وی در پایان از محضر پروردگار متعال دوام پیروزی‌های انصارالله یمن، همراه با ذلت و خواری دشمنان آن‌ها را خواستار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الکعبی النجباء بیت الله الحرام انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: شهرستان اصفهان با ۷ هزار و ۲۴۰ نفر زائر حج عمره بیت الله الحرام بیشترین تعداد زائران را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است که در قالب ۲۶ کاروان با ۳۲ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.


حجت‌الاسلام حسین اژدری افزود: بنابر آمار اعلام شده زائران استان اصفهان، ۹ درصد از زائرین کل کشور را به خود اختصاص داده‌اند.


وی گفت: کنگره حج در روز ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۶۵۰۰ زائرن در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان و کنگره دیگری هم در شهرستان نجف‌آباد به صورت جداگانه برگزار می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: زائران حج عمره در قالب ۳ کاروان، در ۱۱ اردیبهشت به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله