Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@01:29:28 GMT

استقلال باید انتقام شکست‌های قبل را بگیرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۶۷۲۶

استقلال باید انتقام شکست‌های قبل را بگیرد

به گزارش افکارنیوز،

استقلال قطعاً در بازی با ماشین‌سازی تغییراتی را نسبت به بازی قبلی خواهد داشت. اولین تغییر که قطعی به نظر می‌رسد حضور رشید مظاهری درون دروازه‌ است. در خط دفاعی هم قاعدتاً باید تغییراتی را شاهد باشیم که احتمالاً حضور محمد نادری است هر چند شرایط بدنی او را باید سنجید چون تازه از بیماری کرونا نجات پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خط میانی احتمال جانشینی مهدی‌پور به جای فرشید باقری زیاد است ولی در خط حمله شاید باز هم دیاباته بازی نکند و شاهد همان زوج مطهری و قایدی باشیم.

آنچه مسلم است چند بازیکن استقلال در همین ۲ بازی اول هم ضعیف ظاهر شده‌اند و فکری هم اصلاً در موقعیتی نیست که بخواهد بازیکنی را به خاطر اسم و شهرتش بازی بدهد. اگر به اسم و رسم بازیکن بود که استقلال در ۴ سالی که پرسپولیس قهرمان شد حداقل باید یکی از جام‌ها را مال خود می‌کرد چون بسیاری از کارشناسان می‌گویند استقلال حتی از پرسپولیس پرمهره‌تر بوده و هست اما به هر حال تمام جام‌ها در سال‌های گذشته به پرسپولیس رسید و اسم و رسم بازیکنان استقلال کمکی به این تیم نکرد. امسال هم استقلال شروع خوبی نداشته و باخت در اهواز نشان داد که تیم فکری خیلی کار دارد و نباید وابسته به مهره‌ها باشد. فکری در واقع هیچ چاره‌ای ندارد جز آنکه به آماده‌ها بازی بدهد نه اسم و رسم‌دارها و کسانی که فقط ادعا دارند اما عملکردشان نشان می‌دهد حتی در حد بازیکنان معمولی سایر تیم‌ها هم نیستند.

همان‌طور که  اشاره کردیم قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال بی‌دلیل و بدون هیچ توجیه فوتبالی افزایش پیدا کرد که مسلماً در طول فصل دردسرساز می‌شود. جرائمی هم که باشگاه برای مسائل انضباطی لحاظ می‌کند (مثل ماجرای فرودگاه و حمله به پزشک تیم) مسلماً لحاظ نخواهد شد و با گذشت زمان شامل بخشودگی می‌شود که این مسئله هم طبعاً به بازیکن‌سالاری حاکم بر استقلال کمک می‌کند و دودش به چشم کادر فنی می‌رود. از طرفی محمود فکری به چشم خود دید که با اولین باخت استقلال تا چه حد وارد بحران و حاشیه شد و حالا چاره‌ای ندارد جز آنکه بازیکنان آماده‌تر را راهی میدان کند و به هر شکل ممکن ماشین‌سازی را در تهران شکست دهد. فراموش نکنیم که همین ماشین‌سازی پارسال رفت و برگشت استقلال را شکست داد و حتی در آزادی ۲ بر یک از سد این تیم گذشت. پس فکری می‌تواند با غلبه بر این حریف تبریزی هم باخت هفته گذشته را تا حدی جبران کند و هم انتقام شکست‌های پارسال استقلال را بگیرد تا تیمش به آرامش بیشتری برسد. آنچه امروز استقلال به آن نیاز مبرم دارد همین آرامش و دوری از بازیکن‌سالاری است که این دومی مثل خوره به جان آبی‌ها افتاده و حتی کار به جایی کشیده که پزشکان باسابقه این تیم عطای ماندن را به لقایش می‌بخشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رشید مظاهری استقلال پرسپولیس محمود فکری استقلال پرسپولیس محمود فکری رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد