Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام جو در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان اردبیل، نظارت محله محور با همکاری ناحیه‌های مقاومت را از جمله مأموریت‌های تیم‌های نظارتی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: کنترل مراسم خانوادگی به صورت محله‌ای، آگاه سازی خانواده‌ها به خصوص زنان خانه دار و بازنشسته‌ها برای پرهیز از همنشینی ها و رعایت نکات بهداشتی از سوی تیم‌های نظارتی باید عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با تاکید بر فعال سازی تیم‌های نظارتی محله‌ای از چهارشنبه در شهرستان‌های استان، افزود: در راستای تشکیل این تیم‌ها از سایر حوزه‌ها از جمله شهرداری‌ها و نواحی مقاومت بسیج نیز کمک گرفته شود.

وی بیان کرد: تیم‌های نظارتی با مراجعه به درب منازل و ایجاد فضای رقابتی بین محلات یک منطقه می‌توانند در راستای کاهش عوامل خطرزای کرونا و کاهش تعداد مبتلایان محله‌ای تأثیرگذار باشند.

بهنام جو در ادامه به تکمیل و تجهیز نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، پارس آباد و گرمی اشاره کرد و گفت: در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی تمام حوزه‌ها از جمله سپاه و بسیج، کادر بهداشت و درمان، نیروی‌های انتظامی و فرمانداری‌ها در قالب کمیته‌های مختلف همکاری می‌کنند و هدف همه این بخش‌ها شناسایی بیماران، گروه‌های پرخطر و دارای مشکلات معیشتی و خدماتی است.

وی خواستار تلاش همه ارگان‌های همکار در جریان اجرای طرح سپهبد سلیمانی شد و اظهار کرد: جلب مشارکت‌های مردمی از قبیل رابطین سلامت نیز در راستای تسریع در اقدامات از اهمیت برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5080114

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ویروس کرونا مشگین شهر خلخال شهرستان گرمی شهرستان پارس آباد ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج تیم های نظارتی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو قابل تقدیر است و خواستار اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های فصلی، فصل بهار و مخاطرات طبیعی ناشی از آن، اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌تواند از بروز خطرات بیشتر جلوگیری کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به‌موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو، افزود: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر برای مراقبت از باغات و مزارع ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش ضریب تمهیدات و اقدامات از سوی دستگاه‌ها و متولیان مربوطه، ادامه داد: این بارش‌ها با توجه به خطرات احتمالی که می‌تواند برای دام و احشام ایجاد کند، لازم است هشدارها به‌موقع اعلام و رعایت شود.

میرجعفریان با اشاره به آغاز کوچ عشایر، بیان کرد: امور عشایر و جهاد کشاورزی باید عشایر و دامداران روستایی را نسبت به رعایت نکات ایمنی و پرهیز از عبورهای طولی در مسیل‌ها آگاه‌سازی کنند.

وی با بیان لزوم تخلیه ابنیه‌ها و جلوگیری از تجمع آب در کانال‌ها و ورود جدی حوزه راهداری به این موضوع، تصریح کرد: مدیریت روان‌آب‌ها و جلوگیری از هدررفت آب بارندگی‌ها ضروری است که باید از سوی امور آب پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اجرای ۲۶ بند خاکی و طرح آب‌خوان توسط منابع طبیعی در سال جاری، ذخیره‌سازی سه میلیون مترمکعب آب در این طرح‌های خاکی را یادآور شد و گفت: این طرح‌ها علاوه بر کمک به ذخیره‌سازی میان‌مدت آب، از بروز خطراتی چون سیل نیز جلوگیری می‌کند.

میرجعفریان با تأکید بر ورود شهرداری‌ها و آب و فاضلاب برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها، اظهار کرد: پاک‌سازی جوی‌ها برای پیشگیری از آب‌گرفتگی ضروری است.

کد خبر 751122

دیگر خبرها

  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود