Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ استقلال تهران عصر امروز در هوای بارانی تهران به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت. ماشینی‌ها که هفته گذشته توانستند یک تساوی ارزشمند از ذوب‌آهن بگیرند امیدوارند امروز نیز با یک بازی تدافعی دومسن امتیاز را نیز دشت کنند!

استقلال اما شرایط متفاوتی دارد؛ با توجه به شکل غیرمنتظره این تیم مقابل فولاد خوزستان شاید بحران و حواشی درون تیمی آبی‌ها ادامه داشته باشد و شاید هم برای فرار از یک شکست تلخ دیگر شاگردان فکری در این مسابقه با صلابت بیشتری وارد زمسن شوند و خودشان را شش امتیازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال به‌احتمال فراوان امروز از وجود رشید مظاهری بهره خواهد گرفت. شاید اگر استقلال مقابل فولاد شکست نمی‌خورد سرمربی استقلال همچنان از سیدحسین حسینی استفاده می‌کرد اما اکنون شرایطی پیش آمده که دست سرمربی استقلال کاملاً باز است تا حسینی را نیمکت‌نشین کند و جایی برای اعتراض این دروازه‌بان هم باقی نماند، بنابراین رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال مقابل ماشین‌سازی خواهد بود و بعید هم هست با توجه به خط حمله کم‌کاری که حریف دارد رشید روز سختی را سپری کند و احتمالاً اولین کلین‌شیت در استقلال به نام او ثبت خواهد شد.

حضور رشید شاید قدم‌های اول فکری برای ساختن تیمی متفاوت در قیاس با گذشته باشد اما باید توجه داشت عملکرد مظاهری نیز نقشی انکارناپذیر در ادامه حضورش در دروازه خواهد داشت. شاید اگر او در بازی‌های مهم واکنش‌هایی خیره‌کننده داشته باشد حسینی در زمان نسبتاً قابل توجهی به ترکیب اصلی تیمش بازنگردد، اما یقیناً یک لغزش کوچک از مظاهری دست فکری را دوباره باز می‌گذارد تا حسینی را دوباره به قفس توری تیمش بازگرداند.

در خط دفاع نیز احتمالاً یک تغییر خواهیم داشت و محمد دانشگر به‌جای عارف غلامی بازی خواهد کرد. اگر حضور او در کنار مرادمند را قطعی بدانیم، وریا غفوری و میلیچ مانند دو بازی قبل در دفاع راست و چپ قرار خواهند گرفت. در خط میانی نیز حضور مسعود ریگی قطعی است. درباره نیمکت‌نشین کردن باقری اما نمی‌شود با قطعیت حرفی به میان آورد به این دلیل که فکری صحبت‌های متفاوتی درباره این بازیکن به زبان آورده و اعتقاد دارد او در بازی با فولاد خوزستان آنقدر که نقد می‌شود بی‌مسئولیت نبوده است. 

در خط حمله نیز مهدی قایدی بطور قطع بازیکن فیکس این دیدار است و اگر کار گره بخورد محمود فکری طبعا شیخ دیاباته را نیط به میدان خواهد فرستاد چون اینجا شه امتیاز از نان شب هم واجب‌تر است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رشید مظاهری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)