Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:45:42 GMT

آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ محله بیرجند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۸۷۹

آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ محله بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل و کاهش آمار استان، در نقاط پرخطر استان اجرایی می‌شود.

مهدی هنری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد طرح شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این طرح محله محور بوده که به منظور مقابله با ویروس کرونا، در ۱۰ محله بیرجند آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح در نقاط پرخطر استان اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح و در صورت اجرای موفق طی حداکثر دو ماه آینده شاهد کاهش آمار مبتلایان خواهیم بود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: افراد در معرض خطر تحت مراقبت قرار می‌گیرند و تلاش می‌شود تا نیازهای آنان تامین شود که نیاز به حضورشان در خارج از منزل نباشد.

هنری با بیان اینکه مکان‌های خاصی نیز برای افراد کرونا مثبت که شرایط مناسب برای ماندن در خانه ندارند، تعبیه شده است، ادامه داد: در این طرح در راستای شناسایی سریع بیماران کرونایی غربالگری به صورت خانه به خانه نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین گام درطرح شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای قرنطینه معکوس است، افزود: افراد در معرض خطر، شامل سالمندان و افراد با بیش از ۶۰ سال سن، زنان باردار، اقشار کم درآمد و... تحت مراقبت و کنترل قرار می‌گیرند.

هنری خاطرنشان کرد: در طرح محله محور با مراجعه به  افراد سالمند و تأمین نیازهای اولیه آن‌ها، میزان مراجعه آنها به بیرون از منزل کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج کروناویروس قاسم سلیمانی طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان