Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:30:52 GMT

اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اهر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۶۲۱

اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگ‌ کننده سپاه عاشورا از اجرای موفق "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" در راستای مدیریت و کنترل همه گیری بیماری کروناویروس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار الیاس گل‌محمدزاده در جمع مسئولان شهرستان اهر، مدیریت و کنترل اپیدمی بیماری کرونا ویروس را یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج برشمرد و افزود: برای مبارزه و کنترل این بیماری، طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" در سطح استان کلید خورد که در شهرستان اهر این طرح با موفقیت در حال اجرا بوده و برای پیشبرد نیازمند همراهی و همکاری مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی حضور بسیج در تمام صحنه‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، محرومیت زدایی و ... را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا و درگیر شدن تمام کشور با این بیماری هنوز هیچ کدام از پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه و بسیج در استان تعطیل یا متوقف نشده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در راستای کمک به نیازمندان جامعه در سطح استان را مثال زدنی برشمرد و افزود: در اجرای این رزمایش، شهرستان اهر جزو موفق ترین شهرستان‌های استان بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟