Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «احمد الصحاف» سخنگوی وزارت خارجه عراق در سخنانی به حمله تروریستی اخیر در شهر «کابل» افغانستان واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: حمله تروریستی اخیر در شهر کابل افغانستان به شدت محکوم است. این حمله نشان داد که تلاش ها برای مبارزه با تروریسم در سطح جهانی باید تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه عراق همچنین یادآور شد: بغداد از هرگونه نبرد با تروریسم در سطح منطقه و جهان حمایت به عمل می آورد. ما با ملت افغانستان به دلیل خسارت هایی که در جریان حمله تروریستی اخیر متحمل شد، اعلام همبستگی می کنیم.

شهر کابل، پایتخت افغانستان روز شنبه هدف ۲۳ فروند راکت قرار گرفت که براثر آن ۸ نفر جان باختند و ۳۱ نفر دیگر زخمی شدند. گروه تروریستی، تکفیری داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

این اقدام تروریستی واکنش حزب رفاه افغانستان را نیز به دنبال داشت. این حزب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما حمله وحشیانه به  مردم بی دفاع کابل توسط عوامل کشورهای خارجی را محکوم می کند و آن را جنایت آشکار علیه دولت و ملت افغانستان می داند.

کد خبر 5080134 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی افغانستان شهر کابل عراق حمله تروریستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین عراق جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ افغانستان محمد بن سلمان مایک پمپئو نتانیاهو ایران سوریه حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان

رسانه‌های ترکی گزارش داده‌اند که قرار است شرکت هوایی «ترکیش ایرلاینز» پروازهای خود به افغانستان را در ۲۱ می از سر بگیرد.

براساس این گزارش، این شرکت هوایی ترکی پس از خروج امریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱، پروازهای خود را به کشور متوقف کرده بود.

بربنیاد این اطلاعات، قرار است این شرکت هوایی هفته چهار پرواز از استانبول به کابل و برعکس آن را انجام دهد.

گفتنی است که پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، تمام پروازهای بین‌المللی از فرودگاه کابل متوقف شده بود.

این در حالی است که در ماه عقرب گذشته نیز شرکت هوایی «فلای دبی» پس از وقفه دو ساله پروازهایش به افغانستان را از سر گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • ترور برای بقا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد