Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:48:39 GMT

بهترین سناریوی ژاپنی ها برای المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۲۱۹

بهترین سناریوی ژاپنی ها برای المپیک توکیو

به گزارش ایرنا، «یوریکو کویکه» این اظهارات را در مصاحبه با نمایندگان رسانه‌های خارجی در ژاپن در خصوص «سناریوی بهترین مورد» بیان کرد.

این در حالی است که پیشتر، «توشیرو موتو»، مدیر اجرایی توکیو۲۰۲۰ از تسهیل ورود ورزشکاران با اعمال قوانین و مقررات پیشگیرانه و نیز لغو قرنطینه ۱۴ روزه برای آنها صحبت و تعمیم آن به تماشاگران خارجی را نیز  آسان عنوان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ورزشگاه ۳۲هزار نفری بیسبال در ژاپن چندی پیش با ظرفیت صد درصدی تماشاگر مسابقات سه روزه خود را برگزار کرد که طی آن تمامی شرکت کنندگان تب سنجی و کنترل پزشکی پیش از ورود به ورزشگاه را پشت سرگذاشتند. 

با ابراز خوشبینی «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک در سفر اخیر خود به ژاپن گفت: عزم میزبانان توکیو۲۰۲۰ و  آی.او.سی بر برگزاری این بازی‌ها با حداکثر حضور تماشاگران و ورزشکاران جزم شده است.

المپیک توکیو با یک سال تعویق به دلیل شیوع و پاندومی ویروس کرونا اول خردادماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد.
 

منبع: کمیته ملی المپیک برچسب‌ها ویروس کرونا المپیک توکیو کمیته بین المللی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا المپیک توکیو کمیته بین المللی المپیک ویروس کرونا المپیک توکیو کمیته بین المللی المپیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن روز گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

در همین رابطه سایت ژاپنی «soccerdigestweb» نوشت: شهاب زاهدی در دقیقه ۲۲ و بدون معطلی توانست به زیبایی هر چه تمام تر گل پیروزی بخش آویسپا را به ثمر برساند. هواداران فوتبال در ژاپن از گل زاهدی شگفت زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی کامنت های جالبی را در وصف این گل نوشتند که از جمله آنها می‌توان به «ترسناک ترین گل تاریخ» و «بهترین گل تاریخ آویسپا» اشاره کرد.

زاهدی که در هفته‌های ابتدایی در ترکیب آویسپا حضور نداشت توانسته خیلی زود خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در حال حاضر ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

کد خبر 6096130

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی