Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک روز بسبج، گفت: فرمان امام در سال ۵۸ بسیار حائز اهمیت بود، چون بسبج در همه دوران و در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا می‌کند و بسیج یکی از یادگار‌های مهم امام راحل است که همیشه می‌توانیم از این یادگار برای حفظ استقلال، منافع ملی، رشد و توسعه کشور و حمایت از مردم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس جمهوری ادامه داد: وقتی شرایط نامساعدی مانند زلزله و سیل پیش می‌آید یکی از نیرو‌هایی که باسرعت به صحنه می‌شتابد همین نیروی بسیج است که امیدواریم روزبه‌روز بتوانند به خدمات خود نسبت به این مردم بزرگوار کشور ادامه دهند.

روحانی با سپاسگزاری و تشکر ویژه از ملت ایران بابت مقاومت، اظهار کرد: ملت ایران برابر تحریم اقتصادی توانست موفق شود.

وی با اشاره به اینکه دو دفاع مقدس داشتیم، گفت: یکی دفاع مقدس ۸ ساله برابر صدامیان و دیگر دفاع مقدس مقابل جنگ اقتصادی و برابر ترامپیان که در هر دو جنگ موفق و پیروز شدیم.

روحانی اضافه کرد: در جنگ نخست ملت ما تنها مقابل شرق و غرب قرار گرفته بود بلکه با استقامت توانست به پیروزی دست یابد. در جنگ دوم هم تنها بودیم و کسی ما را یاری نکرد. این سربازان خط مقدم جبهه مقدس اقتصاد، کشاورزان کارگران، صادرکنندگان و مردم بودند که مقاومت و ایستادگی کردند و ما را به پیروزی رساندند.

رییس دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست حتمی دشمن در این جنگ اقتصادی در دوران ترامپیست است. این آدمی که بدترین جنایت‌ها را در تاریخ علیه دولت‌ها و ملت‌های مستقل انجام داد.

روحانی با برشمردن عوامل شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: عوامل شکست ترامپ سیاست‌های غلط خارجی و بهداشتی، اقدامات نژادپرستانه و غیرقابل اعتماد بودن او هم برای داخل آمریکا و هم خارج این کشور است. ترامپ به موضع و حرف خود در حد ثانیه‌ای پایبند نبود و لحظه‌ای بعد با توییت دیگری مسیر تازه‌ای انتخاب می‌کرد. این شخص مسیر عوام‌فریبی و پوپولیستی خود را ادامه داد و خدا روشکر این شر از سر مردم آمریکا و منطقه کوتاه شد. بیشتر بخوانید: تیم بایدن مقابل ایران و عربستان چه سیاستی دارد؟ روحانی اظهارداشت: دولت آتی آمریکا باید کار‌های بزرگی را انجام بدهد و در برابر آن همه اقداماتی که چهره آمریکا را تخریب کرد، بتواند تا حدی شرایط را جبران کند و جبران اشتباهات گذشته را انجام دهد.

وی یادآورشد: ما امیدواریم دولت آینده آمریکا در اولین قدم‌هایش سیاست‌ها و اقدامات ضد حقوق بشری و تروریستی ترامپ را به صراحت محکوم کند و سیاست‌های نادرستی که دولت قبلی در طول ۴ سال اعمال کرد را جبران کند.

رییس جمهوری اضافه کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همانطور که بار‌ها ما تأکید کردیم تعهد در برابر تعهد، اقدام در برابر اقدام، کاهش تنش در برابر کاهش تنش، احترام در برابر احترام، تعهدات بین المللی دربرابر تعهدات بین المللی است.

روحانی افزود: اگر چنین اراده‌ای در حاکمان آینده آمریکا وجود داشته باشد، به نظر من حل مسئله بسیار آسان است. ایران و آمریکا هر دو می‌توانند تصمیم بگیرند و اعلام کنند که به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ برمی‌گردند. هم ما به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ برمی‌گردیم، هم آمریکا به ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ برگردد. این می‌تواند حل بزرگی برای بسیاری از مسائل و مشکلات باشد و مسیر و شرایط را کاملاً تغییر بدهد و بعد مراحل بعدی را می‌شود در بخش‌های مختلف ادامه داد.

رییس دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: گره اصلی با یک اراده و تصمیم می‌تواند باز شود ملت بزرگ ایران با مقاومت بزرگ خودش این دستاورد را در صحنه بین‌المللی امروز مشاهده می‌کند.
ادامه داد... منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ روحانی انتخابات 1400 انتخابات آمریکا ملت ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت