Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابایی از کلنگ زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجانی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه‌های محرورمیت‌زدایی 50 واحد مسکونی در زمینی به مساحت 1500 مترمربع برای بسیجیان معسر زنجانی ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس بابایی ادامه داد: این پروژه با مشارکت و کمک نهادها و دستگاه‌های مرتبط برای بسیجیان معسری که فاقد مسکن بوده و توانایی تامین مسکن را ندارند، کلنگ‌زنی شد.

 

وی با یادآوری اینکه بسیج و سپاه استان این واحدها را آماده و تحویل بسیجیان خواهد کرد، افزود: در حال حاضر اقدامات مربوط به قراردادها و امور اداری انجام شده و با توجه به آغاز فصل سرما، کارهای عمرانی انجام نمی‌شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی و عمرانی از سال آینده آغاز شده و واحدها ساخته و تحویل جامعه هدف می‌شود، افزود: این پروژه ادامه دار خواهد بود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: زمین این پروژه را اداره کل راه و شهرسازی در اختیار بسیج قرار داده و واحدها با کمک و مشارکت شهرداری، معاونت عمرانی استانداری، اقشار بسیج و قرارسازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ساخته خواهد شد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم کلنگ زنی افتتاح و کلنگ زنی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این دهه در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا خادمان و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) در روز ۲۱ اردیبهشت به زنجان برسند، افزود: قرار است خادمان به مدت سه روز در زنجان حضور داشته باشند.

این مسؤول در خصوص برنامه‌های خادمان حرم حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: این خادمان قرار است طی مدت سه روز برنامه‌های خود را در زندان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به اجرا بگذارند.

محمدی در رابطه با برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) نیز یادآور شد: این خادمان نیز برنامه‌های خود را به مدت یک هفته با عنوان «زیر سایه خورشید» در سطح استان به خصوص شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم به اجرا بگذارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ایجاد چایخانه آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های مهم در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شده است تا ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از چایخانه‌های آستان قدس رضوی ۲۱ چایخانه خواهد بود.

غلامرضا نظری، مدیر روابط‌عمومی شهرداری زنجان نیز در ادامه این نشست خبری یکی از رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه کرامت را افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوان این برنامه‌ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشت، باید از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6097478

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی