Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ این معترضین می‌گفتند تعطیلی واحد‌های صنفی موبایل فروش باعث مشکلات زیادی برای مردم بوشهر شده است.
یکی از این افراد در گفتگو با خبرنگار اتاق اصناف گفت: با تعطیلی واحد‌های صنفی موبایل والدین دانش آموزان با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

این فروشنده افزود: عموم والدین بوشهری برای نصب نرم افزار‌های آموزشی دچار مشکل می‌شوند از طرفی با توجه به این که تعداد زیادی از استفاده کنندگان موبایل هوشمند در استان موبایل‌های قدیمی دارند گه گاه این موبایل‌ها هنگ می‌کند که باید حتما به واحد تعمیرات موبایل مراجعه نموده و رفع مشکل بنمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: تعطیلات عمومی و نیاز به استفاده از نرم افزار‌های مختلف واحد‌های صنفی موبایل را قطعا به اولویت اول مردم تبدیل کرده است. زیرا زندگی در زمانه فعلی بدون استفاده از موبایل هوشمند عملا امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از فعالان صنفی موبایل می‌گفت: همه واحد‌های صنفی تعمیرات موبایل از مدیران اتاق اصناف انتظار دارند که حمایت قاطعی از این فعالان صنفی بنمایند. زیرا ما شما را نماینده خود می‌دانیم.

وی در پایان ابراز داشت: تنها محل درآمد همه فعالان صنفی رسته موبایل از رونق داشتن بازار تامین می‌شود الان ما حتی نمی‌توانیم خرج روزانه خانواده‌های خود را تامین کنیم. دولت هم هیچ حمایت عملی از ما نمی‌کند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا گوشی موبایل قیمت دلار قیمت سکه واکسن کرونا انتخابات 1400 واحد های صنفی صنفی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز

شهردار منطقه هشت تبریز از اجرای سیزدهمین هفته طرح شنبه‌های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حسین منیری‌فر ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای ساماندهی معابر منطقه هشت تبریز، طرح جمع‌آوری دست‌فروشان با عنوان شنبه‌های بدون دست فروش در تمام معابر و محورهای محدوده شهرداری این منطقه از سال قبل آغاز شده است که این هفته نیز تداوم یافت و در قالب این طرح، عوامل سدمعبر، با جمع‌آوری بساط دست‌فروشان در تمام معابر شهری، مانع ایجاد سد معبر و بازگشت آرامش به معابر مرکزی تبریز شدند.

وی با تاکید بر اینکه جمع‌آوری دست‌فروشان وظیفه قانونی شهرداری است، افزود: قانون به ما برای جمع‌آوری دست‌فروشان تکلیف کرده است و با جمع‌آوری دست‌فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می‌کنیم.

شهردار منطقه هشت تبریز از جمع‌آوری دست‌فروشان باغ گلستان خبر داد و تصریح کرد: طرح سامان‌دهی باغ گلستان و انتقال دست‌فروشان باغ گلستان به بازار گجیل، در حال اجرا است که در این راستا عوامل خدمات شهری منطقه هشت طی روزهای اخیر، اقدام به جمع‌آوری بساط دست‌فروشان باغ گلستان کردند و این طرح طی روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت.

منیری‌فر اضافه کرد: اجرای این طرح معضل دست‌فروشی باغ گلستان را رفع کرده است و شرایط اجتماعی این پارک را ارتقا خواهد بخشید.

کد خبر 750777

دیگر خبرها

  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است