Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:35:38 GMT

مرد حنجره طلایی سینما و تلویزیون به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۱۸۴

مرد حنجره طلایی سینما و تلویزیون به خاک سپرده شد

مراسم تشییع و خاکسپاری "چنگیز جلیلوند" بدون جمعیت در سایه کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  مراسم تشییع پیکر چنگیز جلیلوند پیشکسوت سینما و تلویزیون که به دلیل حفظ پروتکل‌های بهداشتی قرار بود به صورت خصوصی برگزار شود با حضور جمعی از دوستداران این هنرمند در بهشت زهرا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم پیام تسلیت ابوالحسن تهامی پخش شد که او در این پیام گفته بود: در دو نمایش شنیداری رستم و سهراب و بیژن و منیژه او نقش رستم را بازی می‌کرد. چون رستم دوبلاژ ایران بود اما این رستم هم یک روز گرفتار این ویروس شد و از میان ما رفت. 

شهسواری مدیرعامل خانه سینما نیز به این نکته اشاره کرد که روزهای پاییزی است که هنرمندان ما یکی یکی مثل برگ‌های پاییزی از میان ما می‌روند و روزهای سختی است.

چنگیز جلیلوند در روز 2 آذرماه در جدال با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد. چنگیز جلیلوند متولد 1319 شیراز بود و کار گویندگی را از سال 1336 آغاز کرد. مشهورترین گویندگی‌های این هنرمند در فیلم‌های سینمایی خارجی به‌جای مارلون براندو، پل نیومن، برت لنکستر، ماکسیمیلیان شل، ریچارد برتون، پیتر اوتول، یول براینر، کلینت ایستوود، دین مارتین و ... بوده است.

جلیلوند در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار تسنیم  تأکید کرد که متأسفانه هنر دوبله هیچ نوع حمایتی نمی‌شود و در وضعیت خوبی قرار ندارد. خدا می‌داند که به شکل فقیرانه‌ای است. بسیاری از دوبلورها با پیام‌های تسلیت‌شان خواستند که این هنر را مورد توجه و استقبال قرار دهند تا راه این طلایه‌داران دوبله ادامه پیدا کند و تکرار شود.

روایت‌ اقبال واحدی از ضعف تلویزیون در برابر فضای مجازی/ تهیه‌کننده‌ها و اسپانسرها پای بازیگر مجری‌ها و ستاره مربع‌ها را به برنامه‌ها باز کردندمخاطب تلویزیون زیرچرخه سلطه آگهی‌­های بازرگانی/ آیا همه زندگی مردم وابسته به شبکه خرید و فروش است؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا رسانه ملی دوبله تلویزیون ویروس کرونا رسانه ملی دوبله تلویزیون چنگیز جلیلوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • معین تقوی طلایی شد