Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-08@22:08:18 GMT

نرخ رسمی ارز

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۲۲۹

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز چهارشنبه ۵ آذرماه اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۱۰ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافت.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه پنجم آذر ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۲۶ ریالی به قیمت ۵۶ هزار و ۱۰۷ ریال و هر یورو نیز با ۲۵۹ ریال رشد، ۵۰ هزار و ۱۱ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۱۱۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۲۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۳۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۱۹ ریال، روپیه هند ۵۶۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۳۶۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۱۵۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۱۹۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۳۰۶ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۳۳۴ ۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۶۴ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۲۴۹ ریال، روبل روسیه ۵۵۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار ۹۰۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۰۱ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۹۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۳ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۲۹۳ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹۴۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۸۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۲۱۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۷۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۹۴۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۱۲ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۶۷۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۶۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۴۷۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۰ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۲۶۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

برچسب ها: نرخ ارز ، بانک مرکزی ، دلار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KpT

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نرخ ارز بانک مرکزی دلار ۱۱ هزار ۴ هزار ۴ ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و سپاهان باید عذرخواهی کنند

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بخش اصلی حکم کمیته انضباطی مربوط به اعمال ممنوعیت برای حضور آقایان در استادیوم است، اما در قسمتی از رأی پرسپولیس و سپاهان با محکومیتی اخلاقی هم مواجه شده‌اند.

بر این اساس دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان باید با انتشار بیانیه رسمی در صفحات خود بابت اتفاقات بازی رودررو عذرخواهی کنند.

در این حکم آمده است: پرسپولیس و سپاهان ملزم به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه هستند.

دیگر خبرها

  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران
  • نرخ ارز امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • پرسپولیس و سپاهان باید عذرخواهی کنند
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت