Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سلامی گفت: ما تا آخر ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما همه در کنار و در میان مردم هستیم و به امر رهبرمان بدون منت به آن‌ها خدمت می‌کنیم و این رسم و مرام بسیجی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت و جمال بسیج امروز ماست. هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن شوکت الهی دارند، در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند. در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.

سلامی تصریح کرد: آن‌ها از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند. زینت‌یافته به پاکی و طهارتند، اهل ایثارند و این رخساره معنوی بسیج ماست. دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند ناامید و مایوس است و (اعراض) کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده و این‌ها واقعیت است. دشمن روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ماست که در جریان است.

سلامی تاکید کرد: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است که امروز می‌بینیم غروب را تجربه می‌کند و خورشید درخشان انقلاب ما در مرکز آسمان افتخار این ملت ایستاده است و نورافشانی می‌کند.

وی افزود: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قرار گرفتن در این طریق درخشان و نورانی بر بسیجیان مبارک باد. به اذن خدای متعال سربلند باشید.

اخبار مرتبط چرا حمله ترامپ به ایران غیرممکن است؟/ پاسخ یک تحلیلگر مسائل بین المللی واکنش یک نماینده مجلس به ادعای احتمال حمله آمریکا به ایران: سناریوهای مختلفی برای دفاع از کشور داریم ترامپ به دنبال توافق است نه حمله به ایران! ترامپ هفته گذشته امکان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را بررسی کرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 سردار سلامی سپاه پاسداران انقلاب حمله آمریکا به ایران حمله ترامپ به ایران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • ادعای خبرنگار پرحاشیه صداوسیما درباره دستمزدش