Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن احمدی با اشاره به اینکه طول مسیل خندق شهر بیش از ۲۵هزار متر است گفت: ۱۹هزار متر طول این مسیلها نیازمند بهسازی است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن احمدی، مدیر فنی و نظارت بر پروژه‌ های عمرانی شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: هم اکنون عملیات عمرانی  بهسازی مسیلهای ملکش و آفرینش، کال پسته (محلات صادقیه، حصار شیرعلی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) و دوبرابر (شهرک امام خمینی (ره) ) در حال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 2 هزار و 900 متر از مسیل های ملکش و آفرینش، کال پسته و دوبرار با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 500 میلیون ریال بهسازی شده است.

احمدی خاطر نشان کرد: مطالعات جامع هدایت آبهای سطحی شهر بجنورد توسط مهندسین مشاور طرح در حال انجام است، عملیات اجرایی درمسیلهای ملکش، آفرینش و کال پسته نیز با هماهنگی مشاور طرح انجام می شود.

مدیر فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری ، با اشاره به اینکه شهر بجنورد به واسطه گذر مسیل های متعدد یک شهر کاسه ای است که با خطر سیل مواجه است، تصریح کرد: هر ساله مدیریت شهری هزینه های گزافی را به خاطر عملیات لایروبی مسیل های گذری از محدوده شهری مرکز استان متحمل می شود که بهسازی مسیل های موجود بنا به اولویت و ضرورت می تواند نقش به سزایی در کاهش هزینه های مدیریت شهری، مدیریت ریسک و مدیریت بحران، ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا

 مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت از هدایت سیلاب امروز به مسیر چنداب که در پی بارش‌های رگباری شکل گرفته بود، خبر داد.

ابوالفضل نجفی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بارش‌های رگباری صبح امروز، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی این آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری برای پیگیری و پیشگیری از مسائل مختلف بحرانی وجود داشت.

وی افزود: با توجه به مسیر چنداب و همسایگی این مسیر در سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن این مسیل وجود داشت.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا(ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: در 3 روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید که در حال پیگیری آن هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • باز هم هشدار به تهرانی ها | سیلابی شدن مسیل‌ ها و باد شدید در راه
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران/ باد شدید در راه است
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در تهران
  • هشدار سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران / باد شدید در راه است
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد