Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحبخش‌ثانی از راه‌اندازی 16 کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان قاین خبر داد و گفت: تاکنون 85 هزار ماسک رایگان بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی فرحبخش‌ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قاین در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد جهت حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی میدان‌دار عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‌توان امید دفاع از نظام و انقلاب را از آن‌ها داشت.

فرمانده سپاه قاین با بیان این‌که هر وقت در کشور گرهی به وجود می‌آید، آن سرانگشتی که باید آن گره را باز کند، نیروی بزرگ بسیج مردمی است گفت: همه ملت ایران در واقع اجزای بسیج هستند و بسیج در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

فرحبخش‌ثانی با اشاره به عملکرد گروه‌های جهادی شهرستان قاین در روزهای شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا، ناحیه مقاومت بسیج قاین همزمان با نواحی بسیج سراسر کشور وارد میدان مقابله با این ویروس منحوس شد.

وی با بیان این‌که با شیوع بیماری کرونا و نیاز به ماسک، اولین کارگاه تولید ماسک استان در شهرستان قاین راه‌اندازی شد، افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون 16 کارگاه تولیدی ماسک در سطح شهرستان قاین راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه قاین گفت: تاکنون 85 هزار ماسک توسط ناحیه مقاومت بسیج قاین، پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی تهیه و به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است.

فرحبخش‌ثانی در ادامه به موضوع جمع‌آوری و توزیع سبدهای معیشتی در شهرستان قاین اشاره کرد و افزود: تاکنون با همکاری سایر نهادهای حمایتی و اجرایی بیش از 23 هزار بسته بین خانواده‌های نیازمند شهرستان قاین توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت 30 گروه جهادی ویژه در شهرستان قاین اظهار کرد: این گروه‌های جهادی که متشکل از 450 نفر هستند، در حوزه‌های مختلف ضدعفونی معابر، تولید ماسک، کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، کمک به کادر درمان و فرهنگ‌سازی عمومی در مقابله کرونا فعالیت داشته‌اند.

فرمانده سپاه قاین گفت: تولید عکس، کلیپ، مستند و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در دستورکار بوده و هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قاین کارگاه تولید راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد